Er jeg den eneste der bliver som et barn juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. december 2011

FrkT

Ja jeg må altså ikke være særlig gammel på trods af fødselsattesten siger 25 år...  For hver juleaften bliver jeg som et lille barn og er så spændt på hvad jeg får af gaver og hvem der vinder mandelgaven.. jeg kan bare ikke lade vær!

Er jeg mon den eneste? 

Tænker at det nok hjælper når der kommer børn i familien, og jeg ikke længere er den yngste generation juleaften, hi hi 

GOD JUL TIL JER ALLE 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

TNBC

jeg er også 25 og ikke tæt på at være den yngste, men jeg ender også med at blive lidt som et barn.

Anmeld

24. december 2011

Kloster

Nejjj.... Jeg glæder mig også sindssygt meget. Glæder mig helt egoistisk til at se, hvad jeg får i gaver... og spiser mig en pukkel til at total fed sovs og and og klemmer en god portion ris a la mande ned bare for at få mandlen.

Men jeg glæder mig også total meget til at se, hvad vores 3 drenge på 7, 12 og 14 år får i julegave.

Bare en total dejlig aften.....

Anmeld

24. december 2011

lilledittemor

FrkT skriver:

Ja jeg må altså ikke være særlig gammel på trods af fødselsattesten siger 25 år...  For hver juleaften bliver jeg som et lille barn og er så spændt på hvad jeg får af gaver og hvem der vinder mandelgaven.. jeg kan bare ikke lade vær!

Er jeg mon den eneste? 

Tænker at det nok hjælper når der kommer børn i familien, og jeg ikke længere er den yngste generation juleaften, hi hi 

GOD JUL TIL JER ALLE 

Nu har jeg haft tjansen for at ligge alle gaverne under træet - virkelig tarveligt, da jeg har så meget lyst til at åbne dem nu! Jeg kan slet ikke vente men glæder mig også til maden <3 god jul

Anmeld

24. december 2011

lukasmor

Slet ikke.. hehe.. jeg har det nøjagtig som dig men da det er første jul som mor må jeg hellere holde igen - eller prøve i hvert fald glædelig jul

Anmeld

24. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
FrkT skriver:

Er jeg mon den eneste? 

GOD JUL TIL JER ALLE 

Altså - jeg er 30+ og går bare og venter på at jule Disney begynder, gæsterne kommer og det hele kan begynde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.