Kirstine har et par gummistøvler. Derudover ingen kondisko...

Jeg HADER kondisko. Hun har bare alm. sko i stedet for. Derudover et par sandaler til almindeligt brug, og så et par angulus tulle-sko eller lignende til når hun skal se pæn ud.
Jeg har lige købt et par angulus tulle sko i sølv til hende, med minus 70%. Desværre viste det sig de er alt for store, men så kan hun nok passe dem til efteråret, he he. Ellers har jeg ikke været på sko/sandal shopping endnu. Jeg venter lige lidt. Kirstines fødder er ikke vokset siden efteråret hvor vi købte vinterstøvler m..m., så det må de gøre snart, så gider ikke købe det hele nu, og så kan hun ikke passe det om en måned.

Derudover får hun mig også altid lokket til at købe billige H&M klipklappere med glimmer og den slags til hende. Jeg har lige købt et par blå "kondisko-lignende" sko til hende, jeg havde tænkt hun kunne bruge herhjemme til at have som "træsko" til når det skal gå stærkt. De kostede kun 70 kr. så vi køber bare nogle nye når de her bliver for slidte. Jeg tænker dog jeg vil prøve at putte dem i vaskemaskinen når de er beskidte engang.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld