Hvor mange sommersko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.837 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. marts 2009

lonemus

Ja, nu har jeg købt 2 par kondisko og 1 par sandaler til begge børn. Jeg mangler så lige at købe 2 par gummistøvler til hver, således de har et par både herhjemme og i vuggestuen/børnehaven.

Syntes det passer meget godt - måske de skal have et par sandaler mere, men det venter jeg med til hen over sommeren og ser hvor slidt de bliver.

Hvor mange skal jeres have?

Lone - som har en mand der syntes jeg har brugt mange penge .)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

Bastian

Jeg plejer at købe to par kondisko og to par sandaler samt 1-2 par gummistøvler til hver.

Anmeld

1. marts 2009

wamse

Her får Lærke 1 par kondisko, 1 par sandaler og et par gummistøvler

Anmeld

1. marts 2009

fam.4xc

UHA...mig og sandaler... pigerne får op til flere par.. nogle pæne og nogle praktiske... og et eller 2 par kondi sko... og blot et par gummistøvler til at ha i inst for vi bruger dem aldrig hjemme og ellers kan de tages med hjem hvis vi ved der sku blive brug for dem

Men er slet slet ik kommet så langt endnu.... kommer hen over sommeren... men har lige fastelavns ris penge fra deres mormor og morfar som jeg vil bruge på sommer jakker - fra bonapate

Anmeld

1. marts 2009

Stumpen

wamse skriver:

Sådan bliver det også her og bliver nogle af dem for slidte at se på eller lignende, så bliver der købt et par mere...
Anja..

Anmeld

1. marts 2009

ekzunz

wamse skriver:

Det er også sådan vi gør. Så kommer der flere par klip-klappere og andre mærkelige billige sko hen ad vejen.
De store drenge bruger deres Addidas Superstar hverdag hele året...

Anmeld

1. marts 2009

lonemus

- skriver:

1 par sko, et par sandaler og et par gummistøvler

Det havde jeg også overvejet, altså kun 1 par kondisko. Men hvad gør du så hvis dine børn får våde kondisko i inst. og du skal ud om eftermiddagen/aften??
Jeg spørg kun fordi netop dette var mit argument overfor manden, at mine skulle have 2 par

Lone

Anmeld

1. marts 2009

lonemus

- skriver:

Så er der sandaler med strømper på evt...

Men nu jeg lige tænker efter, så har Cassandra fået et par kondisko til børnehaven.

Okay, tak for dit svar

Anmeld

1. marts 2009

DK

Kirstine har et par gummistøvler. Derudover ingen kondisko... Jeg HADER kondisko. Hun har bare alm. sko i stedet for. Derudover et par sandaler til almindeligt brug, og så et par angulus tulle-sko eller lignende til når hun skal se pæn ud.

Jeg har lige købt et par angulus tulle sko i sølv til hende, med minus 70%. Desværre viste det sig de er alt for store, men så kan hun nok passe dem til efteråret, he he. Ellers har jeg ikke været på sko/sandal shopping endnu. Jeg venter lige lidt. Kirstines fødder er ikke vokset siden efteråret hvor vi købte vinterstøvler m..m., så det må de gøre snart, så gider ikke købe det hele nu, og så kan hun ikke passe det om en måned.

Derudover får hun mig også altid lokket til at købe billige H&M klipklappere med glimmer og den slags til hende. Jeg har lige købt et par blå "kondisko-lignende" sko til hende, jeg havde tænkt hun kunne bruge herhjemme til at have som "træsko" til når det skal gå stærkt. De kostede kun 70 kr. så vi køber bare nogle nye når de her bliver for slidte. Jeg tænker dog jeg vil prøve at putte dem i vaskemaskinen når de er beskidte engang.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. marts 2009

lonemus

DK skriver:

Kirstine har et par gummistøvler. Derudover ingen kondisko... Jeg HADER kondisko. Hun har bare alm. sko i stedet for. Derudover et par sandaler til almindeligt brug, og så et par angulus tulle-sko eller lignende til når hun skal se pæn ud.

Jeg har lige købt et par angulus tulle sko i sølv til hende, med minus 70%. Desværre viste det sig de er alt for store, men så kan hun nok passe dem til efteråret, he he. Ellers har jeg ikke været på sko/sandal shopping endnu. Jeg venter lige lidt. Kirstines fødder er ikke vokset siden efteråret hvor vi købte vinterstøvler m..m., så det må de gøre snart, så gider ikke købe det hele nu, og så kan hun ikke passe det om en måned.

Derudover får hun mig også altid lokket til at købe billige H&M klipklappere med glimmer og den slags til hende. Jeg har lige købt et par blå "kondisko-lignende" sko til hende, jeg havde tænkt hun kunne bruge herhjemme til at have som "træsko" til når det skal gå stærkt. De kostede kun 70 kr. så vi køber bare nogle nye når de her bliver for slidte. Jeg tænker dog jeg vil prøve at putte dem i vaskemaskinen når de er beskidte engang.

Åh, de ser også dejlig bløde ud!

Hvorfor hader du kondisko?
Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg altid køber kondisko...jeg syntes nok bare de virker behagelig for dem at have på...

Glæder mig til at høre om dit had......hi-hi

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.