Han har ikke købt gaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. december 2011

Anonym trådstarter

Øv hvor er jeg bare sur og skuffet

I min familie giver vi hver en gave til en anden i familien, en og ikke mere..

Jeg har så købt næste Alle julegaver og det eneste kæresten skulle købe var min gave og en til et familie medlem..

Jeg sidder så kl 21 igår og pakker de sidste ind og kommer så til at spøger om han har købt den ene gave hvor til han svare at han regner med at købe den d. 25  Fortæller så at vi udveksler gaver d.24 og han har ikke købt den skide gave

Så er det så at han mener at den person nok kan vente og så "bare" få gaven d.26..

Fortæller så at det syntes jeg er for dårligt og den person så er den eneste der ikke får en gave juleaften

Han virker lidt ligeglad med det men det er jeg ikke, han skal hjem til sin familie som han alle har valgt dyre gaver til

Jeg skal holde med min familie og ved bare ikke hvordan jeg skal forklare hvorfor den ene ikke får noget

Han har ikke sagt noget om den gave idag og siger ikke så meget som han plejer, tror godt han kan fornemme jeg er skuffet over det..

God jul til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Øv hvor er jeg bare sur og skuffet

I min familie giver vi hver en gave til en anden i familien, en og ikke mere..

Jeg har så købt næste Alle julegaver og det eneste kæresten skulle købe var min gave og en til et familie medlem..

Jeg sidder så kl 21 igår og pakker de sidste ind og kommer så til at spøger om han har købt den ene gave hvor til han svare at han regner med at købe den d. 25  Fortæller så at vi udveksler gaver d.24 og han har ikke købt den skide gave

Så er det så at han mener at den person nok kan vente og så "bare" få gaven d.26..

Fortæller så at det syntes jeg er for dårligt og den person så er den eneste der ikke får en gave juleaften

Han virker lidt ligeglad med det men det er jeg ikke, han skal hjem til sin familie som han alle har valgt dyre gaver til

Jeg skal holde med min familie og ved bare ikke hvordan jeg skal forklare hvorfor den ene ikke får noget

Han har ikke sagt noget om den gave idag og siger ikke så meget som han plejer, tror godt han kan fornemme jeg er skuffet over det..

God jul til jer alle

penge kan redde stemningen og julen i alle kriser

så slip den skuffelse - og få fikset en fin kuvert med penge i stedet..

MEEN når det så er sagt - var jeg selv blevet

Anmeld

24. december 2011

Anonym

Øv.. tarveligt af ham.

Jeg bad kæreste stå for 2 af julekortene i år, (til hans brødre) de ligger uskrevet og usendt på spisebordet og jeg siger intet, han kan forklare hvis de spørg hvorfor vi har "glemt" dem i år.

Håber i får jer en glædelig jul alligevel

Anmeld

24. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

penge kan redde stemningen og julen i alle kriser

så slip den skuffelse - og få fikset en fin kuvert med penge i stedet..

MEEN når det så er sagt - var jeg selv blevet

Så er der bare det med at vi har den aftale at vi ikke bare giver penge.

Hver har lavet en ønskesedel og den skal vi gå ud efter så penge er ikke en mulighed.
Kan han heller ikke da han lige har brugt sine sidste penge på en ekstra gave til sin søster så hun får for omkring 1000 kr lige som de andre gør

Anmeld

24. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Så er der bare det med at vi har den aftale at vi ikke bare giver penge.

Hver har lavet en ønskesedel og den skal vi gå ud efter så penge er ikke en mulighed.
Kan han heller ikke da han lige har brugt sine sidste penge på en ekstra gave til sin søster så hun får for omkring 1000 kr lige som de andre gør

hmm ja okey - det gjorde ikke sagen nemmere det kan jeg godt se....

Kan i have "glemt" den derhjemme - men kommer selvfølgelig forbi med den i juledagene???

Anmeld

24. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Øv.. tarveligt af ham.

Jeg bad kæreste stå for 2 af julekortene i år, (til hans brødre) de ligger uskrevet og usendt på spisebordet og jeg siger intet, han kan forklare hvis de spørg hvorfor vi har "glemt" dem i år.

Håber i får jer en glædelig jul alligevel

øv hvor tarveligt kan godt forstå han selv må forklare.

Jeg er bare lidt glad for at jeg ikke skal sidde med ham idag til julegaverne

Tak og i lige måde, skal heldigvis nyde mine børn så det er dejligt

Anmeld

24. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

hmm ja okey - det gjorde ikke sagen nemmere det kan jeg godt se....

Kan i have "glemt" den derhjemme - men kommer selvfølgelig forbi med den i juledagene???

Kan vi ikke rigtig, min familie kender mig og ved at alle gaver er pakket og  klar dagen før.

Men jeg må jo tage den med personen når det kommer

Anmeld

24. december 2011

Anonym

ja jeg var blevet stiktosset hvis det var mig....undskyld sproget men syntes sku han lyder som et egoistisk røvhul....

Anmeld

24. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

ja jeg var blevet stiktosset hvis det var mig....undskyld sproget men syntes sku han lyder som et egoistisk røvhul....

Ærlig talt... Så er jeg ret enig i denne ret bramfri udtalelse 

Jeg havde nok valgt at trække kortet om, at kæresten havde taget gaven med til sin familie

Anmeld

24. december 2011

hellemor85

Hva med at tage en af de dyre gaver til hans familie, så må han selv rede sig ud at den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.