Julenegle!! Kiiiiig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2011

Muhmi

MissBee skriver:

Kære Muhmi

Jeg synes du er dygtig til at lægge lak og fedt at du øver dig.

Men påsætning af tipper og formen er ikke god. Jeg ville ønske at folk vidste hvad er kunne gå galt når man selv påsætter tipper med lim og lukker bakterier inde.. Det kan virkelig give nogle rigtge grimme svampe infektioner

Så undskyld det ærlige svar men man bør ikke lyve og jeg vil gerne invitere dig ind på vores negleskole hvis du nogensinde er i KBH

Hihi, tak for ærligt svar! Jeg bruger ikke falske negle særlig tit, faktisk er det her første gange i rigtig mange år, derfor er formen nok ikke den pæneste Jeg kunne bare ikke vente på at mine negle ville gro en halv cm på en dag

Jamen hvis jeg en dag er i KBH så kommer jeg da gerne forbi

Glædelig jul til dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

MissBee

Muhmi skriver:

Hihi, tak for ærligt svar! Jeg bruger ikke falske negle særlig tit, faktisk er det her første gange i rigtig mange år, derfor er formen nok ikke den pæneste Jeg kunne bare ikke vente på at mine negle ville gro en halv cm på en dag

Jamen hvis jeg en dag er i KBH så kommer jeg da gerne forbi

Glædelig jul til dig...

Tak og glædelig jul til dig og dine

Anmeld

24. december 2011

Toshiba

Muhmi skriver:

Glædelig juuuuuuuuul!!!

Ja så har jeg lavet mine negle til juleaften!! Jeg synes selv de er blevet rigtig pæne og jule agtige!!

Jeg tænkte ellers at jeg havde gjort mig et billigt og smart køb da jeg købte negle til påsætning... Men købte tipper i stedet for falske negle  Jeg fik det dog til at fungere alligevel!

Så her er resultatet, som jeg er rigtig tilfreds med!

Kan i have en rigtig dejlig jul tøsser!! I er sku for dejlige! Hvad synes i?

Undskylder på forhånd synet af fede fingre

stemmer ikk - bryder mig bare ikk om andet end naturlige lange negle - i naturlig farve... evt. en svag farve på.

syntes det andet ligner et cirkus komprimeret på en enkelt negl

Anmeld

24. december 2011

Muhmi

stemmer ikk - bryder mig bare ikk om andet end naturlige lange negle - i naturlig farve... evt. en svag farve på.

syntes det andet ligner et cirkus komprimeret på en enkelt negl

Ej haha!  Det er helt iorden...  Jeg er også selv mest til de naturlige farver! Men når nu det er jul så er det jo rød, guld og grøn der er mainfarver i vores hjem  (Undlod dog grøn )

Glædelig jul til dig!!

Anmeld

24. december 2011

Toshiba

Muhmi skriver:

Ej haha!  Det er helt iorden...  Jeg er også selv mest til de naturlige farver! Men når nu det er jul så er det jo rød, guld og grøn der er mainfarver i vores hjem

Glædelig jul til dig!!

hehe jeg ER bare ikke til "tøse-ting"  hihi

rigtig dejlig jul til dig og alle dine kære også

Anmeld

24. december 2011

B&J

Muhmi skriver:

Tusind tak sødesen med med sødsovs på!!

Når jeg bliver bedre vil jeg da gerne lave til på dig hvis det er

Glæææædelig juuul!

Åhh søde det kunne være så fantastisk men desværre kommer du langt væk

håber dig og din familie får verdens hyggeligste jule aften med alle i holder af

Anmeld

24. december 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Tusind tak skal du have!! Er også voldglad for at jeg endelig fandt to neglelakker der bare fungerede så godt i vandet at jeg kunne lave så flot et mønster... Og at det så var guld og rød... Ja, så bliver det jo næsten ikke mere juleagtig

Nej det har du helt ret i Så yndig ser hun uddd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.