Höör skriver:
Hunde kan godt få fødselsdepressioner - også selvom de ikke har født men fået fjernet hele stellet i en drægtighed.. Bedste råd : ALT hun leger er hendes babyer skal VÆK i 3-4 uger og hun må IKKe lege baby med noget - det er direkte usundt og ondt at lade hunde få lov til da det er misforstået kærlighed fra ejers side da det faktisk hormonelt stresser hunden ekstremt - min egen tæve gjordeDet 1 gang i 2008 og søgte hundetræner og fik den besked med alt skalVæk - det hjalp hun har aldrig gjort det sidden.. Også skal din søn forstå NEJ og lade hunden værre helt for hun er ikke klar endnu overhoved og der kan jo gå mange uger før hun er sig selv igen så evt luk hende for sig selv når i besøger din mor... Jeg ville om nogle uger prøve at lade hende være i samme rum som jer igen men kun snak til hende ikke fysisk kontakt hun skal opsøge din søn og ikke den anden vej rundt.. Det er rigtig grimt medTæver der bliver depressive og gør utrolig ondt - vi ved jo selv hvordan vi er da vi var gravide... Masser af tanker, vådesnuder og vuf herfra 
Tusind tak for svar..

Ja det er rigtig synd for hende.
Vil prøve at fjerne hendes legetøj. Som udgangspunkt virker hun præsis som hun plejer, har ikke ondt, leger og driller kattene som hun plejer. Hun opsøger også selv min søn, men prøver at holde dem adskilt, desværre er min søn lige i den alder hvor alt jeg siger han ikke må skal lige afprøves alligevel.
Jeg tænker at det begge gange skete da hun lå i sofaen og han var på gulvet, så hun må ikke komme i sofaen mens vi er her, i hvert fald mens han er vågen. jeg har fjernet det meste legetøj, resten gider hun ikke. Så må bare håbe det blir bedre. Vi skal nemlig være her en uge endnu...
Men jeg tænker også det er homonelt, dyrelægen havde godt nok sagt til min mor at hunde ikke sørger, men derfor kan insinkterne og homonerne vel godt lave lidt rav i det hele.
Anmeld