Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er i dag et år siden jeg var til check på Hvidovre for at se om mit fostervand sev. Jeg havde jo en ide om at jeg skulle hjem og hente kalkun og forberede gavebytnigs-dag hos os så blev lidt paf da de insisterede på at vi holdt fødselsdag i stedet. Jeg trampede rundt i sneen omkring hospitalet for at få veerne igang mens jeg fik styr på det praktiske omkring juleaften. David kunne jo bare slet ikke vente og det gik jo super stærkt som I måske kan huske - 5 min efter hun havde sagt jeg kun var 5 cm åben var han født på gulvet i undersøgelseslokalet.Og nu er han 1 år!!!! Han kan gå rundt men foretrækker stadig at kravle. Han fjoller og griner og er et meget tillidsfuldt barn der charmer alle omkring sig. Han elsker sin storebror som altid får ham til at grine inderligt.Dagens første gaveDen ser god ud! Skynd dig nu far!Afprøvet og godkendt Klar til spilopper og fejring først i vuggestuen og igen her til aften hvor familien kom
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hjertelig tillykke til ham der har fart over feltet... tænk 1år allerede er gået... Hvor vildt...
Og hvor er han da bare såååååå skøn
Ja, det er altså vildt! 1 år! Ej hvor er han bare sød. Og den der bobles krokodille er bare så god. Isabella fik en i dåbsgave, og den har hun også bare haft meget glæde af allerede!
twinboys skriver: Hjertelig tillykke til ham der har fart over feltet... tænk 1år allerede er gået... Hvor vildt... Og hvor er han da bare såååååå skøn
Tiden går vist bare stærkere når man har børn ...
Tak!
Forsinket tillykke med ham og sikke nogle dejlige billeder
Sakris skriver: Ja, det er altså vildt! 1 år! Ej hvor er han bare sød. Og den der bobles krokodille er bare så god. Isabella fik en i dåbsgave, og den har hun også bare haft meget glæde af allerede!
Han fik 3 Bobles i går og de er bare gode. I forvejen er han begyndt at kravle op over alt og med dem kan han nå nye farlige højder!!!
Rosa skriver: Forsinket tillykke med ham og sikke nogle dejlige billeder
Tusind tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128