HJÆLP mig lige med graviditetesbilleder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Anonym trådstarter

For noget tid siden, sad jeg herinde og så billeder af alle jeres fine maver.

Nu er det blevet min tur til at skulle finde kameraet frem ugentligt, da jeg har testede positivt, for nogle dage siden.

Når men for at komme til sagen, så så jeg en herinde og der er sikkert flere der har gjort det, men som har taget et billede hver dag, samme sted og stod på nøjagtig samme måde. hvis der er nogen af jer der har lavet sådan en "billede serie" hvor de ligner hinanden bortset fra at maven bliver større og større, vil i så ikke vise dem frem, og give mig lidt inspiration til hvordan jeg skal tage mine billeder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Anonym trådstarter

23. december 2011

Ryberg

jeg var en rigtig røv til at få taget billeder...

Men jeg var fascineret af en brugers billeder herinde, hun hedder DK og har en søn der hedder Richard aka bimmeren..

Skriv til hende, hun lavede en fantastisk billed "collage" med alle hendes mavebilleder....

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

De var her:

https://www.baby.dk/debat/130050pi1/foelg-en-mave/b immeren-samlet-fra-50-til-410.aspx

Juhuu, det var lige dem! TAK TAK! Det ser simpelthen så godt ud. Jeg vil så gerne være god til at få taget billeder denne gang. Da jeg ventede min første, var jeg desværre ikke for god til at få taget billeder! 

Glædelig jul til dig, og tak for hjælpen! 

Anmeld

23. december 2011

Ryberg

Anonym skriver:

Juhuu, det var lige dem! TAK TAK! Det ser simpelthen så godt ud. Jeg vil så gerne være god til at få taget billeder denne gang. Da jeg ventede min første, var jeg desværre ikke for god til at få taget billeder! 

Glædelig jul til dig, og tak for hjælpen! 

dejligt jeg kunne hjælpe

jeg håber også jeg bliver bedre til det næste gang

god fornøjelse og glædelig jul

Anmeld

23. december 2011

Annana89

Ahr genialt!!

Hmm sys bare det er så svært at tage billeder af sig selv! Har et stort spejlrefleks og det er bare så uhandigt at stå med selv! Har prøvet at få manden til det men han trykker bare af uden at se om det er skarpt osv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.