Hvor mange bliver I juleaften i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2011

FrkLarsen

FrkT skriver:

Ja nu er det jo lige oppe over... og i morgen er det JUUUUUL 

Bare en lille afstemning af den ligegyldige men alligevel spændende slags...

Hvor mange bliver I i morgen, juleaften?

Selv bliver vi 5.. mine forældre, min lillesøster, Jens og jeg... savner nu de juleaftener hvor vi var en masse mennesker..  Men er sikker på det bliver hyggeligt i år også!

Vi bliver 12 :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

lycly

Vi bliver 5. Min kæreste, Julia og jeg hos min svigermor og min kærestes søster  

De sidste mange år har jeg holdt jul alene med mine forældre og min søster fordi vi er uvenner med det meste af den øvrige familie. Og jeg savner faktisk slet ikke de der jul med mange mennesker. Synes det er hyggeligere ikke at være så mange

Anmeld

24. december 2011

Mamalou

Jeg har en rigtig "patwork" familie med dig, mig og mine og masser af af søskende. Vi bliver altid en masse...

Dog bliver vi flest den 25. december, hvor vi er samlet hos min far. Her er vi fire søskende med hver vores familie på fire - altså 16 - og derudover er min far og stedmor

Anmeld

24. december 2011

LykkeB

Vi bliver 8. Min kæreste og jeg, mine to lillebrødre, mine forældre og min mormor og morfar :-)

Rigtig glædelig jul til jer allesammen 

Anmeld

24. december 2011

Frk.S

Vi bliver 8:

Svigermor, svigerfar, kærestens tre søskende, kæresten selv, Freja og jeg.

Min kærestes forældre er ikke sammen (og har ikke været det siden han var 6), men de kan alligevel rigtig godt sammen, og flere år har de holdt jul sammen alligevel!!  Det synes jeg bare er så fedt, for ellers går der så lang tid imellem at kæresten holder jul med én af dem, da vi jo hvert 2. år holder med mine forældre!

Anmeld

24. december 2011

GønskE

Trykkede godt nok kun 6 - men vi bliver faktisk 7  

Mig, min kæreste, vores bebs i mavem, hans mor, to brødre og det nye hund, de fik for to dage siden (soM jeg lige havde glemt) og julen bliver holdt i syd spanien god jul til alle!

Anmeld

24. december 2011

Muffin_girl

FrkT skriver:

Ja nu er det jo lige oppe over... og i morgen er det JUUUUUL 

Bare en lille afstemning af den ligegyldige men alligevel spændende slags...

Hvor mange bliver I i morgen, juleaften?

Selv bliver vi 5.. mine forældre, min lillesøster, Jens og jeg... savner nu de juleaftener hvor vi var en masse mennesker..  Men er sikker på det bliver hyggeligt i år også!

Vi bliver svigerforældrene, kæresten, kærestens lillebror, kærestens mormor og mig det er super hyggeligt

P.S. GOD JUL  FRA MIG TIL DIG 

Anmeld

24. december 2011

Pianisten

Vi bliver hele 10.. 12 hvis vi tæller kattene med

Mormor, mor, stedfar, storesøster, hendes kæreste og hendes 3 børn, min lillebror og mig

Anmeld

24. december 2011

NinaNymannMadsen

vi bliver 12 til spisning og 13 hvis vi skal tælle min den mindste med på 2 måneder.

det er hele mandens familie der kommer. de fleste kommer her kl 2 og så skal der åbnes gaver for børnenes skyld. og når vi nærmer os aftensmadstid så kommer mandens far også og måske også den ældste i deres familie ved ikk helt om hun kommer med her kl 2 eller først til aften.

Anmeld

24. december 2011

Vi bliver 12 i alt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.