I morgen er det juleaften... der er længe længe til! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Frk.S

Årh, hvor er jeg bare i julestemning nu.

Vi er klar til i morgen, hele huset er gjort rent, jeg har selv fået et dejlig langt bad (mens jeg hørte julemusik &nbsp. Freja er lige faldet i søvn og nu slapper jeg bare af i sofaen og venter på næst-sidste afsnit af Ludvig og julemanden.

I morgen skal vi så bare pynte juletræet og dække et fint julebord, og så kommer svigermor, svigerfar og kærestens søskende ved 15-tiden. De har maden med, og så hjælper vi hinanden med at lave det (svigermor har forberedt det der kunne forberedes).

I går bagte jeg småkager og lavede konfekt.
Så i morgen skal der bare hygges og jules og spises!

Kæresten siger han har en rigtig god gave til mig, og jeg er bare død-spændt på hvad han har fundet på! Han siger faktisk han glæder sig endnu mere til at give mig den end til selv at få gaver!

Så jeg glæder mig som et lille barn til i morgen!
Hvad med jer..... GLÆDER I JER TIL JULEAFTEN??

RIGTIG GLÆDELIG JUL TIL ALLE HER PÅ BABY.DK!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

MorEllen

JAA JEG GLÆDER MIG TIL JULEAFTEN

Det lyder da til julefreden har sænket sig hos Jer Det er  bare en riiiigtig dejlig følelse Uhh, jeg bliver helt nysgerrig på hvad du får af din kæreste!! Det må vi få vide senere i julen

Her har julefreden også sænket sig Lillepigen sover sødt i sin seng, manden har døgnvagt på sit arbejde og kommer først hjem i morgen tidlig, så her er det bare mor i huset der sidder og hygger foran fjernsyndet med snolder og sodavand Looove it!!

Glædelig jul til dig!! 

PS: min mand hold på næsten én time inde på soveværelse med at pakke ind gave til mig i går, så jeg må nok sige at jeg er spænd på hvad det er.. har da slet ikke ønsket mig noget der tar en time at pakke ind

Anmeld

23. december 2011

Frk.S

Morellen skriver:

JAA JEG GLÆDER MIG TIL JULEAFTEN

Det lyder da til julefreden har sænket sig hos Jer Det er  bare en riiiigtig dejlig følelse Uhh, jeg bliver helt nysgerrig på hvad du får af din kæreste!! Det må vi få vide senere i julen

Her har julefreden også sænket sig Lillepigen sover sødt i sin seng, manden har døgnvagt på sit arbejde og kommer først hjem i morgen tidlig, så her er det bare mor i huset der sidder og hygger foran fjernsyndet med snolder og sodavand Looove it!!

Glædelig jul til dig!! 

PS: min mand hold på næsten én time inde på soveværelse med at pakke ind gave til mig i går, så jeg må nok sige at jeg er spænd på hvad det er.. har da slet ikke ønsket mig noget der tar en time at pakke ind

Uhm, snoller!!!  Ej, mon ikke jeg får rigeligt i morgen.

Jeg er også MEGET spændt på hvad han har fundet på.... jeg kan næsten ikke vente.

Det er da også spændende når han har været så lang tid om at pakke ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.