Min søns far-familie er SÅ betænksomme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2011

An&Jo

Svenne skriver:

Dejligt indlæg! Rigtig glædelig jul.

Stort af dig at tænke på, at det var bedre for Johannes at blive derovre en ekstra dag i stedet for at være egoistisk og ville have ham hjem.

Jeg synes det var synd for ham at han skulle hjem for en enkelt dag når vores julehygge blev aflyst på grund af sygdom.. så kunne han ligeså godt blive og hygge sig med sin far og hans familie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

Gittemor09

An&Jo skriver:

det billede er helt sikkert den bedste gave jeg får i år..
Intet andet kan måle sig med det..

hjemmelavede gaver er altså os de bedste når man ved at barnet har lagt mange kræfter i det..

det kan jeg godt forstå bliver helt blød om hjertet ved tanken om at din søn har så god en far

Jaaah, glæder mig godt nok også til at åbne dem

Anmeld

24. december 2011

An&Jo

Gittemor09 skriver:

det kan jeg godt forstå bliver helt blød om hjertet ved tanken om at din søn har så god en far

Jaaah, glæder mig godt nok også til at åbne dem

jaa, jeg synes os det var en rigtig sød tanke..

kan godt forstå du glæder dig til at åbne dem..

Anmeld

24. december 2011

Gittemor09

An&Jo skriver:

jaa, jeg synes os det var en rigtig sød tanke..

kan godt forstå du glæder dig til at åbne dem..

det var det bestemt også... ingen tvivl om det kan slet ikke vente men tiden begynder at gå stærkt nu, med et dejlig bad til os begge, og så ud til min søster... så bliver det hurtigt gaveåbningstid....

Anmeld

24. december 2011

An&Jo

Gittemor09 skriver:

det var det bestemt også... ingen tvivl om det kan slet ikke vente men tiden begynder at gå stærkt nu, med et dejlig bad til os begge, og så ud til min søster... så bliver det hurtigt gaveåbningstid....

her sidder jeg bare lige og slapper den inden stegen skal i ovnen.. Jeg skal holde jul med et par stykke fra kollegiet, og jeg har lovet at lave stegen.. men den er ikke så stor så den skal ikke have så lang tid..

overvejer til gengæld at kværne samtlige af de kaffekugler jeg stod og lavede igår.. de er nemlig rigtig gode..

Anmeld

24. december 2011

Gittemor09

An&Jo skriver:

her sidder jeg bare lige og slapper den inden stegen skal i ovnen.. Jeg skal holde jul med et par stykke fra kollegiet, og jeg har lovet at lave stegen.. men den er ikke så stor så den skal ikke have så lang tid..

overvejer til gengæld at kværne samtlige af de kaffekugler jeg stod og lavede igår.. de er nemlig rigtig gode..

ej, det lyder også bare super hyggeligt vi forberedte heldigvis det meste ude hos min søster igår, så der skal bare hygges og slappes af... selvom det nok er svært for 15 mennesker )

Kaffekugler?? Ggggg

Anmeld

24. december 2011

An&Jo

Gittemor09 skriver:

ej, det lyder også bare super hyggeligt vi forberedte heldigvis det meste ude hos min søster igår, så der skal bare hygges og slappes af... selvom det nok er svært for 15 mennesker )

Kaffekugler?? Ggggg

ja det er lige som havregrynskugler, bare tusind gange bedre..

det er nogle min søns farmor laver, og da jeg så smagte dem igår var jeg nødt til at få opskriften, og de er jo bare skide gode..

lyder hyggeligt, 15 mennesker er dælme os en del må man sige..

Anmeld

24. december 2011

SussieThyssen

Hvor er det bare godt at høre..og det glæder mig helt ind i hjertet, at andre også kan have så godt et forhold til deres børns fædre, sådan som jeg havde det til mine

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. december 2011

An&Jo

SussieThyssen skriver:

Hvor er det bare godt at høre..og det glæder mig helt ind i hjertet, at andre også kan have så godt et forhold til deres børns fædre, sådan som jeg havde det til mine

Kærligst
Sussie

jaa, jeg er også rigtig glad for at vi har det sådan.. og vil gøre alt i min magt for at det fortsætter resten af vore dage.. det er synd for knægten hvis ikke hans forældre kan sammen, og han skal ikke stå og føle sig nødsaget til at holde to fødselsdage fordi mor og far ikke kan være i samme rum osv.. det har krævet en masse arbejde, men vi er heldigvis kommet frem til det samme, at samarbejde er bedre end modarbejde..

og så er det jo skønt at vi kan finde ud af bare at hive en eftermiddag ud af kalenderen og hygge sammen om ham..

Anmeld

24. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

An&Jo skriver:

ja det er helt fantastisk..

det har krævet rigtig meget arbejde fra begge sider at komme dertil hvor vi er nu, men det er det hele værd..

Det tror jeg helt bestemt gerne.
Men rigtig god Jul til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.