Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nå Piger
så skal sandheden frem
hvad gør i og hvilke holdninger har i til alt det tlf halløj
jeg kunne aldrig finde på at sætte mig i gæld for en tlf, jeg skal have pengene kontant og på mig så den er helt betalt når jeg går fra butikken
men kan se at mange har iphones og lign herinde og det kunne være sjovt at se hvordan det fordeler sig og også holdnings messigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
millesofie skriver: nå Piger så skal sandheden frem hvad gør i og hvilke holdninger har i til alt det tlf halløj jeg kunne aldrig finde på at sætte mig i gæld for en tlf, jeg skal have pengene kontant og på mig så den er helt betalt når jeg går fra butikken men kan se at mange har iphones og lign herinde og det kunne være sjovt at se hvordan det fordeler sig og også holdnings messigt
Jeg måtte krydse i 3!
Jeg køber med håndjern, igemmem mit teleselskab, da det er det billigste for mig, men jeg kunne ik drømme om at tage et lån for at købe den, så jeg køber altid kun, når jeg har pengene til det!
har svaret den første mulighed men ville også have krydset at jeg såkun skifter når den gamle er idu.
Altså jeg ser sådan på det, at skal du have en telefon der kan gå på facebook og tage okay billeder nu om dage, så går de op og koster de der 2-3000 uden abbonnement, og det har jeg på ingen måde råd til at lægge på bordet. Derfor køber jeg tlf med håndjern og afbetaling, da man jo alligevel har månedlige udgifter til en telefon Afbetalinger hos teleselskaber inkluderer jo sådan set ikke renter, så det gør mig ikke rigtig så meget. Men kunne dog ALDRIG finde på at gå ud og låne penge for at købe en tlf, f.eks. hos en bank, det er da mærkeligt?
Alle de telefoner jeg har haft er betalt kontant. Undtagen den jeg har nu. Den er købt på afbetaling gennem teleselskabet. Men det var også en beslutning jeg brugte 2 måneder på, for jeg har der ellers på samme måde som dig. Men nu har jeg prøvet afbetaling for første gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128