Jahhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Carina1977

Jeg spiller jo for 100 kr. om ugen og sørme om ikke jeg lige har vundet 500 kr. Så fik jeg lige en tidlig julegave 

Hvad med jer andre? Spiller I? og hvor meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

bøgelund

Carina1977 skriver:

Jeg spiller jo for 100 kr. om ugen og sørme om ikke jeg lige har vundet 500 kr. Så fik jeg lige en tidlig julegave 

hvad spiller du? og tillykke. det lyder ikke dårligt.. 

jeg spiller kun banko hver 14. dag med svigermor.. ellers ikke.. 

Anmeld

23. december 2011

Carina1977

bøgelund skriver:

hvad spiller du? og tillykke. det lyder ikke dårligt.. 

jeg spiller kun banko hver 14. dag med svigermor.. ellers ikke.. 

Åhh jeg gik også meget til banko engang, men det var inden jeg fik Mark. Vil også til at afsted til sådan noget igen, når engang Mark tør være alene hjemme om aftenen  han er 11 år nu, så der går nok lige nogle år endnu 

Jeg spiller bingo på nettet....ved noget der hedder sifa. De har tv-bingo også. Ved ikke om du kender dem? 

Anmeld

23. december 2011

bøgelund

Carina1977 skriver:

Åhh jeg gik også meget til banko engang, men det var inden jeg fik Mark. Vil også til at afsted til sådan noget igen, når engang Mark tør være alene hjemme om aftenen  han er 11 år nu, så der går nok lige nogle år endnu 

Jeg spiller bingo på nettet....ved noget der hedder sifa. De har tv-bingo også. Ved ikke om du kender dem? 

nej det siger mig ikke lige noget..  

jeg elsker os at spille banko.. der er så mange der driller mig med det.. jeg trækker gennemsnitsalderen MEGET ned derovre.. men de gamle syns det er sjovt.. 

du må i gang igen, når han kan være alene.. ellers må han da med?  

Anmeld

23. december 2011

Carina1977

bøgelund skriver:

nej det siger mig ikke lige noget..  

jeg elsker os at spille banko.. der er så mange der driller mig med det.. jeg trækker gennemsnitsalderen MEGET ned derovre.. men de gamle syns det er sjovt.. 

du må i gang igen, når han kan være alene.. ellers må han da med?  

Hehe jeg blev også drillet en del med det tidligere. marks far og hans kammerat var de værste, men når jeg så kom hjem med en gevinst, så var der pludselig ingen der drillede haha 

Mark gider ikke sådan noget banko-halløj....han har vist for meget krudt i måsen til det  Og så slutter det desuden for sent, så det er over hans sengetid 

Men nu har jeg ikke gået til banko i over 11 år...så kan jeg sikkert klare at vente et par år mere 

Anmeld

23. december 2011

Tulle28

Nu ved jeg ikke hvor længe du har spillet og hvor tit du vinder, men 100,- om ugen?? Det er da mange penge synes jeg - tænk hvad det bliv til, hvis du sparede dem op (medmindre du selvfølgelig vinder ofte og vinder gode præmier:-))

Men tillykke - og glædelig jul:-D

Anmeld

23. december 2011

Carina1977

Tulle28 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor længe du har spillet og hvor tit du vinder, men 100,- om ugen?? Det er da mange penge synes jeg - tænk hvad det bliv til, hvis du sparede dem op (medmindre du selvfølgelig vinder ofte og vinder gode præmier:-))

Men tillykke - og glædelig jul:-D

Jeg har overskud ved det....ellers ville jeg heller ikke spille  Jeg sparer i forvejen op ved siden af....så det her er mere for hyggens skyld 

Anmeld

23. december 2011

Tulle28

Carina1977 skriver:

Jeg har overskud ved det....ellers ville jeg heller ikke spille  Jeg sparer i forvejen op ved siden af....så det her er mere for hyggens skyld 

Nåååårh:-) Så er det jo dejligt med en ekstra julegave:-)

Anmeld

23. december 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Jeg spiller normalt aldrig...eller dvs...måske en eller to gange om året en lotto, hvis puljen er ekstra stor, men ellers gider jeg ikke bruge penge på den slags.

Men jeg indrømmer gerne at de sidste uger, har vi købt to lottoer hver onsdag..bare fordi....

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. december 2011

Carina1977

Tulle28 skriver:

Nåååårh:-) Så er det jo dejligt med en ekstra julegave:-)

Og glemte da helt at sige tak, og ønske dig en glædelig jul også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.