Bule i panden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.936 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. december 2011

JeNoVa

Min ene datter på 9 måneder faldt i aftes desværre ned fra sengen med hovedet først, og vi har flisegulv. Det har så resulteret i en stor bule i panden.

Burde jeg tage hende til lægen i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

serinasmor

har hun det godt  ... var hun ked af det længe ... kan hun det hun plejer at kunne ? 

hvis svarene er ja - nej - ja .. så tror jeg ikke i behøver tage til lægen

desværre får de jo nogle knups de små

Anmeld

23. december 2011

K&S

JeNoVa skriver:

Min ene datter faldt i aftes desværre ned fra sengen med hovedet først, og vi har flisegulv. Det har så resulteret i en stor bule i panden.

Så længe hun ikke er sløv og ikke til at komme i kontakt med, så ville jeg ikke gå til læge :-) Anton har nærmest en kronisk blå og gul bule i panden, fordi han er overbevist om at han er Supermand ;-)

Anmeld

23. december 2011

TNBC

JeNoVa skriver:

Min ene datter på 9 måneder faldt i aftes desværre ned fra sengen med hovedet først, og vi har flisegulv. Det har så resulteret i en stor bule i panden.

hvordan har hun det i dag?

Dårlig? Kvalme?

Hvis du er nervøs, så ring til lægen og snak med ham. 

Jeg gætter på at hun har sovet i nat. 

Anmeld

23. december 2011

Valle81

Hvis ikke hun er anderledes end hun plejer så nej.

Min anton tror han er udødelig så buler og bump får han mange af og har mange af. Han kaster sig ud fra sofa og lander med hovedet i sofabord osv

Anmeld

23. december 2011

JeNoVa

serinasmor skriver:

har hun det godt  ... var hun ked af det længe ... kan hun det hun plejer at kunne ? 

hvis svarene er ja - nej - ja .. så tror jeg ikke i behøver tage til lægen

desværre får de jo nogle knups de små

Jeg svarer ja, nej og ja. Så bliver vi hjemme.

Anmeld

23. december 2011

JeNoVa

K&S skriver:

Så længe hun ikke er sløv og ikke til at komme i kontakt med, så ville jeg ikke gå til læge :-) Anton har nærmest en kronisk blå og gul bule i panden, fordi han er overbevist om at han er Supermand ;-)

Hun er ligeså aktiv som altid, og hun lader også til at tro, at hun er superwoman, hvilket giver hendes mor dårlige nerver.

Anmeld

23. december 2011

JeNoVa

Yurie skriver:

hvordan har hun det i dag?

Dårlig? Kvalme?

Hvis du er nervøs, så ring til lægen og snak med ham. 

Jeg gætter på at hun har sovet i nat. 

Hun sov fint - faktisk bedre end sædvanligt. Til gengæld sov jeg rigtig skidt med adskillige opvågninger p.g.a. frygt for faldende babyer.

Hun ser også ud til at have det fint i dag, så nervøsiteten er gået over.

Anmeld

23. december 2011

JeNoVa

Valle81 skriver:

Hvis ikke hun er anderledes end hun plejer så nej.

Min anton tror han er udødelig så buler og bump får han mange af og har mange af. Han kaster sig ud fra sofa og lander med hovedet i sofabord osv

Uha, jeg ser allerede tendensen. Hende her er meget vildere end sine søstre, og det er ikke den første bule, hun har nu, men den største indtil videre. Hun kommer til at give mig grå hår før tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.