kravler skævt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. marts 2009

Janep

min datter på 9 mrd kravler skævt.
Kan det gå ud over hendes ryg? Tænker på om den måske kan blive skæv af det?

når hun kravler kravler hun med det ene ben bøjet (som man norlmat kravler)
Og med det andet ben strækt så hun ligesom skubber sig frem med det ene ben og kravler med det andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

JonTri

Hej...
Jeg tror ikke du skal være bekymret. Min venindes datter gjorde nøjagtigt det samme og hun fungerer fint.
Det er vist ikke ualmindeligt at nogle børn kravler skævt... Det ser jo super sødt ud, synes jeg

Anmeld

1. marts 2009

Janep

rikkekrogh skriver:

Hej...
Jeg tror ikke du skal være bekymret. Min venindes datter gjorde nøjagtigt det samme og hun fungerer fint.
Det er vist ikke ualmindeligt at nogle børn kravler skævt... Det ser jo super sødt ud, synes jeg

hei tak for dit svaR

Det lyder godt så er jeg mere rolig
og ja det ser rigtig sødt ud, men hvis hun blir skæv i ryggen af det er det jo knap så sødt

Anmeld

1. marts 2009

JonTri

Janep skriver:

hei tak for dit svaR

Det lyder godt så er jeg mere rolig
og ja det ser rigtig sødt ud, men hvis hun blir skæv i ryggen af det er det jo knap så sødt

Ja det kan du have ret i... men man kan vel ikke få hende til at kravle anderledes, hvis det nu kunne gøre noget ved ryggen, hvilket jeg tvivler på

Anmeld

1. marts 2009

bette

tror nu heller ikke du skal være nervøs.. børn finder jo ofte nogle sære måder at bevæge sig fremad.. men så længe det virker..

tror ikke at hun kommer til at blive skæv... hun kommer jo også til at gå engang.. så med mindre hun hinker eller noget.. haha så tror jeg ikke der er grund til at være nervøs for en skæv ryg.. forstår dog godt dine tanker.. havde såmænd nok tænkt det samme..

har du prøvet at hjælpe hende med at bøje det andet ben også?

Anmeld

1. marts 2009

Janep

rikkekrogh skriver:

Ja det kan du have ret i... men man kan vel ikke få hende til at kravle anderledes, hvis det nu kunne gøre noget ved ryggen, hvilket jeg tvivler på

Nej det tror jeg ikke men kan
Men ihvertfald tak

Anmeld

1. marts 2009

Janep

bette skriver:

tror nu heller ikke du skal være nervøs.. børn finder jo ofte nogle sære måder at bevæge sig fremad.. men så længe det virker..

tror ikke at hun kommer til at blive skæv... hun kommer jo også til at gå engang.. så med mindre hun hinker eller noget.. haha så tror jeg ikke der er grund til at være nervøs for en skæv ryg.. forstår dog godt dine tanker.. havde såmænd nok tænkt det samme..

har du prøvet at hjælpe hende med at bøje det andet ben også?

okay

Ja det er rigtigt
ja jeg har prøvet men hun menrer åbenbart det er bedre at kravle på den anden måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.