Hummel overalls udsolgt;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.825 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Chr-Hei

Hej piger...

NU har jeg beslutte købe hummel overalls til min søn helt fra ny, men kan simpelthen ikke finde et sted de har dem i str 80/86 er der nogle der ved hvor jeg kan opdrive dem.? Vil gerne have det mørkeblå Denim..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

MissTas

Chr-Hei skriver:

Hej piger...

NU har jeg beslutte købe hummel overalls til min søn helt fra ny, men kan simpelthen ikke finde et sted de har dem i str 80/86 er der nogle der ved hvor jeg kan opdrive dem.? Vil gerne have det mørkeblå Denim..?

ved de har dem i ønskebørn hjørring, men om de er hjemme i den str. tør jeg ikke svare på :/

Anmeld

23. december 2011

Chr-Hei

MissTas skriver:

ved de har dem i ønskebørn hjørring, men om de er hjemme i den str. tør jeg ikke svare på :/

Der er også lidt laangt til Hjørring:/ Kan kun finde dem i str 68 og det kniber nok lidt... Har ønskebørn mon en hjemmeside

Anmeld

23. december 2011

MissTas

Chr-Hei skriver:

Der er også lidt laangt til Hjørring:/ Kan kun finde dem i str 68 og det kniber nok lidt... Har ønskebørn mon en hjemmeside

ja, men de har ikke hummel derinde

Anmeld

23. december 2011

marcipandrengen

Hvad med at prøve nettet? Der er mange steder de sælger Hummel Overalls. Prøv bare at google det - så dukker der nok et par op

Jeg satser på min søn får dem i julegave - HÅBER HÅBER HÅBER....

Anmeld

23. december 2011

Albsil

Chr-Hei skriver:

Hej piger...

Luckyluttleme.seDet er en svensk side, men ejet af en dansker der nu er flyttet til Malmø. Fragten til Danmark er kun 39,- og hun har endda skrevet betingelser osv derinde på dansk da mange danskere handler, så der kan du sagtens handle:-) de har dem i 86 (husk at gane priserne med 0,82 for at få dem i danske:-))

Anmeld

23. december 2011

Chr-Hei

Albsil skriver:

Luckyluttleme.seDet er en svensk side, men ejet af en dansker der nu er flyttet til Malmø. Fragten til Danmark er kun 39,- og hun har endda skrevet betingelser osv derinde på dansk da mange danskere handler, så der kan du sagtens handle:-) de har dem i 86 (husk at gane priserne med 0,82 for at få dem i danske:-))

Mange tak for hjælpen... De har desværre bare ikke dem jeg præcis søger;/

Anmeld

23. december 2011

Albsil

Chr-Hei skriver:

Mange tak for hjælpen... De har desværre bare ikke dem jeg præcis søger;/

Var det ikke dem i mørkeblå denim?

Anmeld

23. december 2011

Albsil

Albsil skriver:

Var det ikke dem i mørkeblå denim?

Nørby undskyld. Så først ny at de var grå, de lignede bare blå på billedet:-)

Anmeld

23. december 2011

Chr-Hei

Albsil skriver:

Nørby undskyld. Så først ny at de var grå, de lignede bare blå på billedet:-)

Det bare heeelt iorden.. Men tak for hjælpen ellers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.