For pokker da også!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. december 2011

TaAsJu

Så så man lige mig stjerne max af igår på manden.. Arg men for pokker jeg var helt oppe og ringe i det røde felt over noget jeg normalt ikke ville blive..

Det kort af det lange vi var til noget vi her på basen kalder ønske koncert som er et velgørende indsamling til noget her på Grønland hvor man kan udfordre hinden frie et givent beløb. Og det hele går rigtig godt og er vildt hyggeligt.. Jeg sidder sammen med min gode veninde og en anden veninde i den ene ende af bare. Og manden med nogle kolllegare og venner i den anden ende..
Jeg er gravid i 34+2 og er ved og føle mig pænt meget som hvalen hvalborg, men syntes selv det var lykkeds igår og se bare nogle lunde ud!!
Men jo mere manden fik og drikke jo mindre opmærksomhed fik jeg. Og blev enlig MEGET trist over det. Men lod pænt som ingen ting indtil en tøs fra han arbejde satte sig ved siden af ham.. Hun har fået et pænt grimt rygte i vores lille samfund og igår var hun bare lige en tand for meget for mine gravide homoner... Synes normalt hun er en sød pige!!
MEN manden min ser bare slet ikke hun sidder klistret op ad ham og flirter helt vildt med ham og de andre fyre der st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

TaAsJu

Mor til 2, snart 3 skriver:

Så så man lige mig stjerne max af igår på manden.. Arg men for pokker jeg var helt oppe og ringe i det røde felt over noget jeg normalt ikke ville blive..

Det kort af det lange vi var til noget vi her på basen kalder ønske koncert som er et velgørende indsamling til noget her på Grønland hvor man kan udfordre hinden frie et givent beløb. Og det hele går rigtig godt og er vildt hyggeligt.. Jeg sidder sammen med min gode veninde og en anden veninde i den ene ende af bare. Og manden med nogle kolllegare og venner i den anden ende..
Jeg er gravid i 34+2 og er ved og føle mig pænt meget som hvalen hvalborg, men syntes selv det var lykkeds igår og se bare nogle lunde ud!!
Men jo mere manden fik og drikke jo mindre opmærksomhed fik jeg. Og blev enlig MEGET trist over det. Men lod pænt som ingen ting indtil en tøs fra han arbejde satte sig ved siden af ham.. Hun har fået et pænt grimt rygte i vores lille samfund og igår var hun bare lige en tand for meget for mine gravide homoner... Synes normalt hun er en sød pige!!
MEN manden min ser bare slet ikke hun sidder klistret op ad ham og flirter helt vildt med ham og de andre fyre der st

Den vil ikke ratte fra min Tlf..
Men den her tøs står klistret til alle dem der står ved der omkring af hankøn..
Jeg lader som ingen ting og snakker vider med mine veninder.. Da de vil hjem ad, vil jeg enlig også og siger det til manden.. For vi skal tidligt op og jule hygge med pigerne og svigermor og svigerfar... Han gider ikke med hjem, han vil blive og drikke vider.. Jeg ville normalt bare sige til ham at det er okay, men han ville blive smidt ud af senge. Kl 9 til morgenmad også ellers lige vise sådan tøser at han tilhøre mig og at det ville være meget dumt og prøve på noget.. For det ville ikke føre til noget.. Men min selvtillid er forsvundet da halv føelsen kom.. Jeg tænder ATV'en og gør klar til og køre hjem, men jeg er så sur.. Så beder ham gå med ud hvor jeg så STJERNER HELT AF...
Manden min forstå ingen ting og bliver sur på mig over jeg bliver sådan... Men istedet for og tage med sin sure højgravide kone hjem går han ind og fester vider
Jeg kommer hjem og får sagt godnat til svigermor der har passet pigerne og jeg ender med og tude mig selv i søvne på sofaen... Keg vågner dog hurtig igen da han kommer hjem efter en lille time...
Men jeg går bare iseng og lader som om jeg sover...
Jeg ved min mand ikke vil være mig utro, det har han det for godt til
Men jeg er vågnede op her til morgen med samme føelse som igår af og være sur, ked af det og skuffet over ham..
Jeg ville ikke noget med kun tude lidt mere
Undskyld det blev langt og rodet, men skriver fra mobilen

Anmeld

23. december 2011

JJH

Øv det lyder bare som en rigtig træls oplevelse! kunne lige se mig selv i den situation og havde nok reageret på samme måde. håber du får snakket med manden om hvorfor du pludselig reagerer anderledes, hvis han ikke allerede har opdaget det.  Kæmpe knus herfra.

Anmeld

23. december 2011

Masig

Øv altså.. kan godt forstå din reaktion.. Lader til at manden også godt kunne forstå det lidt eftersom han alligevel var hjemme igen efter en halv time... jeg synes du skal fortælle ham stille og roligt idag hvordan du har det og at det gjorde dig ked af det at han ignorerede dig på den måde.. Mænd tænker ikke så langt når de får ngoet at drikke, min kæreste er på samme måde.. jeg har bare valgt at gå hjem inden han bliver for træls Men har også indtil jeg lærte det, haft mange kedelige oplevelser med en fuld kæreste der overhovedet ikke forstod hvorfor jeg var sur på ham.. det er da helt normalt at sige spydige og sarkastiske ting om sin kæreste når man har drukket... det burde vi jo slet ikke blive sure over i deres øjne... Men det gør vi altså, og de må lære lige at skrue en tand ned for deres opførsel nogle gange

Håber I får en god og fornuftig snak om det og bliver gode venner igen og får en rigtig dejlig jul....

Anmeld

23. december 2011

TaAsJu

JJH skriver:

Øv det lyder bare som en rigtig træls oplevelse! kunne lige se mig selv i den situation og havde nok reageret på samme måde. håber du får snakket med manden om hvorfor du pludselig reagerer anderledes, hvis han ikke allerede har opdaget det.  Kæmpe knus herfra.

Klokken er kun 8 her oppe så han sover endnu.. Han ved det godt det er jeg helt sikker på... Nu må vi bare se hvad han siger i dag.. For normalt er han beskyttende og meget kærlig overfor mig når han er fuld.. Men jeg plejer jo heller ikke mangle min selvtillid som jeg gjorde igår... Men tak for alle kram'ene

Anmeld

23. december 2011

TaAsJu

Masig skriver:

Øv altså.. kan godt forstå din reaktion.. Lader til at manden også godt kunne forstå det lidt eftersom han alligevel var hjemme igen efter en halv time... jeg synes du skal fortælle ham stille og roligt idag hvordan du har det og at det gjorde dig ked af det at han ignorerede dig på den måde.. Mænd tænker ikke så langt når de får ngoet at drikke, min kæreste er på samme måde.. jeg har bare valgt at gå hjem inden han bliver for træls Men har også indtil jeg lærte det, haft mange kedelige oplevelser med en fuld kæreste der overhovedet ikke forstod hvorfor jeg var sur på ham.. det er da helt normalt at sige spydige og sarkastiske ting om sin kæreste når man har drukket... det burde vi jo slet ikke blive sure over i deres øjne... Men det gør vi altså, og de må lære lige at skrue en tand ned for deres opførsel nogle gange

Håber I får en god og fornuftig snak om det og bliver gode venner igen og får en rigtig dejlig jul....

Venner skal vi nok blive igen.. Men håber virkelig han forstår hvorfor jeg blev så ked af det igår.. Nu må vi se for normalt er han så kærlig og omsorgs overfor mig når han er fuld... Men jeg plejer også være fuld af selvtillid.. Også selv om jeg er ædru..
Men ja tror da helt bestemt han ved der var noget helt galt med mig igår... Men nu må vi se klokkEn er kun 8.15 her ved os så han sover endnu...

Anmeld

23. december 2011

Mira0911

Øv søde... Kæmpe knus til dig....

Anmeld

23. december 2011

Masig

Venner skal vi nok blive igen.. Men håber virkelig han forstår hvorfor jeg blev så ked af det igår.. Nu må vi se for normalt er han så kærlig og omsorgs overfor mig når han er fuld... Men jeg plejer også være fuld af selvtillid.. Også selv om jeg er ædru..
Men ja tror da helt bestemt han ved der var noget helt galt med mig igår... Men nu må vi se klokkEn er kun 8.15 her ved os så han sover endnu...

Man bliver jo som regel altid gode venner igen... Det er bare ærgeligt hvis det skal tage flere dage her i julen jo

Men nogle gange hjælper det også at sove lidt på det, og så kan begge parter som regel godt se at det måske lige kammede lidt over... Hvis han normalt ikke er sådan, kan han nok også godt selv se det når du fortæller ham om det... Men du ved, når sprutten ryger ind...

Anmeld

23. december 2011

TaAsJu

Mira0911 skriver:

Øv søde... Kæmpe knus til dig....

Tak søde

Anmeld

23. december 2011

SussieThyssen

Ohh mit speciale...klistrende piger

Jeg har før gået hen til min (nu x) kæreste og sagt til ham:
- Så min skat, nu er det tid du vipper hende videre til en anden...og med et sødt smil til pigen:
- For ser du min pige, hvad der er mit, det er mit, og det er der ingen andre der skal pille ved!

Og så hanke op i farmand og tage ham med hjem med godt humør

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.