Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Missede nemlig to afsnit, og ved ikke lige hvad der er sket med jim?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: jeg gjorde, men har ikke haft tv i en måned nu, så kan desværre ikke hjælpe dig.. :/
jeg gjorde, men har ikke haft tv i en måned nu, så kan desværre ikke hjælpe dig.. :/
Øv øv
Jeg missede desværre også de afsnit, (det ulempen ved når børnene har ferie ).Så jeg ved kun at Jim er død, og hans ånd er inde i Sam nu.Jeg har virkelig ærget mig over jeg missede netop de afsnit.
annec skriver: Øv øv
Jessicasmor24 skriver: Jeg missede desværre også de afsnit, (det ulempen ved når børnene har ferie ).Så jeg ved kun at Jim er død, og hans ånd er inde i Sam nu.Jeg har virkelig ærget mig over jeg missede netop de afsnit.
Nå det var mere end jeg vidste Men Sam ligner jo Jim nu?
Hehee så kunne jeg da hjælpe en lille smule Ja det undre nemlig også mig, at Sam ligner Jim
Jessicasmor24 skriver: Hehee så kunne jeg da hjælpe en lille smule Ja det undre nemlig også mig, at Sam ligner Jim
Ja.. Det er typisk at man altid misser de vigtigste afsnit
annec skriver: Ja.. Det er typisk at man altid misser de vigtigste afsnit
Lige præcist
sam liner jim pga at melinda kan se "jim" hun ser ikke sams rigtig ansigt men andre kan se ham som han virklig er.. pga at jims sjæl er inde i sam..
håber det gav lidt mening..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128