Jeg kom til at tænke på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Tror i, at man kunne løse mange af de økonomiske problemer der opstår for de fattige i julen, hvis der kom børnepenge i december i stedet for januar?

Bare en tanke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

marloutti

Jeanne skriver:

Tror i, at man kunne løse mange af de økonomiske problemer der opstår for de fattige i julen, hvis der kom børnepenge i december i stedet for januar?

Bare en tanke 

Tja, måske.. Men ville de så ikke komme 20. december? Måske det så ville være større hjælp i november...  Det kunne sikkert redde meget for mange...

Anmeld

23. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
marloutti skriver:

Tja, måske.. Men ville de så ikke komme 20. december? Måske det så ville være større hjælp i november...  Det kunne sikkert redde meget for mange...

Det tror jeg nemlig også det ville. Så kunne der blive til gave og mad til børnene. Men ville det så bare udskyde problemerne til januar, hvor der gerne er en masse andre udgifter?

Anmeld

23. december 2011

Toshiba

Jeanne skriver:

Det tror jeg nemlig også det ville. Så kunne der blive til gave og mad til børnene. Men ville det så bare udskyde problemerne til januar, hvor der gerne er en masse andre udgifter?

jeg tror også bare det er at skubbe problemet... alle termins regninger kommer jo i januar - så er problemet bare dér i stedet for december...

Anmeld

23. december 2011

Stumpen

Jeg tror mange af dem der har behov for julehjælp har børnepengene medregnet i budgettet... Men ideen var da god... 

Anmeld

23. december 2011

FrkZier

Jeanne skriver:

Bare en tanke 

på kort sigt jo tror jeg, men så ville de penge der måske sku fordeles over de næste tre måneder, måske bare blive brugt i december, og så til januar og februar er der ingen penge?!

Anmeld

23. december 2011

kirsti

nu med de nye elmålere hvor du betaler for hvad du bruger og ikke får en efterregning tror jeg ikke det vil være et problem at rykke det men før i tiden hvor manger efterregninger lå i januar tror jeg det var en god ide at bp lå i januar

Anmeld

23. december 2011

marloutti

Jeanne skriver:

Det jo så lige det... De fleste har jo også problemer i januar, der nogen gange føles lige så slem som december. Og som en anden skriver, så er de flestes bp jo indregnet i budgettet, så måske gør det ikke den store forskel, hvornår de kommer? Jeg ved det virkelig ikke... Svært og godt spørgsmål...

Anmeld

23. december 2011

SussieThyssen

Jeanne skriver:

Bare en tanke 

Jeg har selv tænkt den tanke mange gange gennem årene..hvorfor får man ikke børnepenge i dec??? 

Anmeld

23. december 2011

Pige2009

Jeanne skriver:

Bare en tanke 

NEJ!  De får jo ikke flere penge fordelt på året alligevel. Hvis de selv mener at det vil kunne løse noget, er det fordi de pågældende prioriterer helt forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.