Årh det bliver en fesen jul :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Na-Wi

Her i huset er vi alle blevet syge, William har virkelig dårlig mave og har kastet op de sidste 3 nætter, min kæreste har kastet op 2 gange i nat og 2 gange i toget i morges på vej til hans arbejde, og jeg selv havde 39 i feber i nat (det er heldigvis væk igen) men nu har jeg også dårlig mave ..

Øv øv vi får huset fuld af gæster imorgen så det skal nok blive ''sjovt''

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Na-Wi skriver:

Her i huset er vi alle blevet syge, William har virkelig dårlig mave og har kastet op de sidste 3 nætter, min kæreste har kastet op 2 gange i nat og 2 gange i toget i morges på vej til hans arbejde, og jeg selv havde 39 i feber i nat (det er heldigvis væk igen) men nu har jeg også dårlig mave ..

Øv, det er så surt altså!!

Vi er også syge, Lisa og jeg.. Manden er heldigvis sluppet ind til videre!!

Gad vide hvorfor der altid skal være sådan en 'epdemi' i juletiden!?

Anmeld

23. december 2011

Simon's moar <3

Na-Wi skriver:

Øv,hvor er det træls Go bedring til jer ! 

Herhjemme er kæresten også vågnet op med snot næse og ondt i halsen, og Simon er også snottet. Utrolig nok, så er jeg sluppet i år.

Har også en veninde, der har lagt syg i de 20 år jeg har kendt hende, juleaften, i år er hun også sluppet, meen tror det er fordi hun er i praktik i Thailand..  

Anmeld

23. december 2011

Na-Wi

Vi aflyser muligvis julen imorgen da alle de gæster der skal komme også er hårdt ramt af skide bræk syge :/ .. Så ærgeligt som noget kan være.. Vi satser så på at kunne fejre jul d. 26 istedet for..

Håber alle jer der ikke er syge får en skøn aften

Anmeld

23. december 2011

Na-Wi

Simon's moar <3 skriver:

Øv,hvor er det træls Go bedring til jer ! 

Herhjemme er kæresten også vågnet op med snot næse og ondt i halsen, og Simon er også snottet. Utrolig nok, så er jeg sluppet i år.

Har også en veninde, der har lagt syg i de 20 år jeg har kendt hende, juleaften, i år er hun også sluppet, meen tror det er fordi hun er i praktik i Thailand..  

Det er frygteligt med alt det sygdom og så lige op til jul.. Vi har besluttet os for at aflyse juleaften imorgen da alle vores gæster også har lagt sig med skide bræk syge.. God jul til jer

Anmeld

23. december 2011

Na-Wi

Tilmeldt skriver:

Øv, det er så surt altså!!

Vi er også syge, Lisa og jeg.. Manden er heldigvis sluppet ind til videre!!

Gad vide hvorfor der altid skal være sådan en 'epdemi' i juletiden!?

God bedring til jer Håber i når at blive friske til i morgen .. Ja det er et dårligt tidspunkt at den epidemi skal komme når man har brugt så mange penge på mad, slik, drikkevarer, juletræ osv

Anmeld

23. december 2011

Simon's moar <3

Na-Wi skriver:

Det er frygteligt med alt det sygdom og så lige op til jul.. Vi har besluttet os for at aflyse juleaften imorgen da alle vores gæster også har lagt sig med skide bræk syge.. God jul til jer

Ej, hvor er det da træls for jer !
I må spise nogle mariekiks og drikke noget doven Coca Cola, det hjælper her hjemme (:
Mange tak, I må også, på trods af sygdom, ha en go jul  

Anmeld

23. december 2011

Pige2009

Na-Wi skriver:

Hvor er det træls!  Der er bare så mange der er syge i de her dag - min lillebror ligger også med Roskilde Syge.

Gå i seng og sov det ud i stedet for at sidde online Rigtig god bedring med jer alle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.