Julehilsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Gaia

Kære alle baby dk bruger. I ønskes en rigtig glædelig jul og et godt nytår. Håber alle må få deres ønsker opfyldt i det nye år. Det være sig blive gravid, få job, lære barnet at sove, spise, bruge potte. At få en kæreste, blive gift og hvad vi nu ellers kunne ønske os. Jeg vil idag lave risengrød, som skal bruges til ris a la mande imorgenwiitænk den store dag er imorgen. Stort julekram til alle brugerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

morethanperfect

Gaia skriver:

Kære alle baby dk bruger. I ønskes en rigtig glædelig jul og et godt nytår. Håber alle må få deres ønsker opfyldt i det nye år. Det være sig blive gravid, få job, lære barnet at sove, spise, bruge potte. At få en kæreste, blive gift og hvad vi nu ellers kunne ønske os. Jeg vil idag lave risengrød, som skal bruges til ris a la mande imorgenwiitænk den store dag er imorgen. Stort julekram til alle brugerne!

Glædeligt jul til dig også
Ooooog til andre !   

Anmeld

23. december 2011

wamse

Glædelig jul til alle jer fra alle os 

Anmeld

23. december 2011

SussieThyssen

Gaia skriver:

Tak i lige måde søde Gaia

Og et stort julekram til dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. december 2011

MissBee

Glædelig jul til jer alle sammen!!! må 2012 blive et skønt år for os alle

Anmeld

23. december 2011

lucas<3

Glædelig jul til dig os

Anmeld

23. december 2011

birthee

glædelig jul til dig og din familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.