13 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. december 2011

de-wett

Min datter på næsten 13 måneder er stoppet med a spise :-( hun spiser sjældent morgenmad og faktisk ovrrhovedet intet aftensmad . skal jeg være bekymret? (Mere end. jeg er) eller er det normalt de stopper. det har stået på i 14 dage nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

B&J

s¨å længe hun er sund og rask og hun ikke virker træt eller trist så er alt som det skal være... vores dreng har altid været en små spiser men nogle gange spiser han også meget alm i lang tid men så stopper det igen... men det kan evt også være tænder

Anmeld

23. december 2011

Mor til Frederic og Freya

de-wett skriver:

Min datter på næsten 13 måneder er stoppet med a spise :-( hun spiser sjældent morgenmad og faktisk ovrrhovedet intet aftensmad . skal jeg være bekymret? (Mere end. jeg er) eller er det normalt de stopper. det har stået på i 14 dage nu

Det er nok 'bare' en fase lige pt..

Vi har altid fået at vide fra spiseteam i kolding at så længe de har 1 hoved måltid om dagen, er det okay de ikke spiser særlig meget til de andre...

Det er vigtigt at du ikke presser på - tvinger - lokker - ros/ris mm.

SØrg altid for at der ved måltid er noget hun kan lide.

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

Min datter er lige blevet 1 år .. Men hun spiser heller ikke rigtig for tiden .. Hun er ved at få to tænder , så vi er ret sikker på at det er derfor .. Hun sultestrejker hver gang Har du overvejet om det er sådan noget ?

Anmeld

23. december 2011

de-wett

Tak for svarene :-) har overvejet om det er tænder :-) for de pipler frem. Det med hovedmåltider spiser hun heller ikke. hun gider ikke. sidder og spiser med hende hvergang men det hjælper nu heller ikke. må bare håbe det snart går over. Kan ikke lide hun ikke spiser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.