Ang. klage over læge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. december 2011

Anonym trådstarter

Mange ved nok hvem jeg er, men er li ano da det hele ik ska ud på nettet......

Men er det for sent at klage over en bestemt læge, hændelsen skete tilbage i Februar, og det var min dengang nyfødte bebs, der på det tidspunkt var godt 1 mdr gammel, jeg havde ringet lægen 3 dage i træk uden de ville se min baby, for h*n havde ikke feber (h*n spiste hverken vådt eller tørt), 3. dagen ringer jeg derop og siger de ska se min bebs NU og jeg kommer og blir der indtil de har set min bebs, (h*n var jo helt væk og en kropstemp. på 35), lægen konstaterer at det nok bare er en lettere forkølese, og vi kan kører hjem igen, da jeg kommer ud i bilen og begynder at kører, blir min baaby blå og jeg får med lynets hast hæftet en hvid klud i ruden og kører så ellers ba-bu kørsel de 25 km til sygehuset - akut børnemodtagelsen stod klar, da der kommer 6 læger løbende og tager min baby og ber mig følge med, kropstemp. er nu nede på godt 30, vi blir indlagt og er der i 14 dage.

Jeg ber om en kopi af min bebs journal, da jeg vældig gerne vil se hva de havde skrevet da vi kom ind, overlægen siger flere gange: "Du sku ha været med udrykning herind", "Hvis du ikke var kommet nu, havde din baby ikke overlevet".

Problemet er så at lægen der ikke reageret på ALLE mine henvendelser sjusker af helvedes til i lægehuset, der er netop en familie der har vundet i retten over lægen, (de mistede et nært familiemedlem) - dette er blot en historie af et utal af "uheldige" historier.

Hvordan kan sådan en læge være i et lægehus?

Og vigtigst af alt, kan jeg stadig klare, når problemet var tilbage i foråret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Gud hvor frygteligt!!!

Godt din baby overlevede!!!

Måske kan du finde noget i det her link. Held og lykke.

http://www.pkn.dk/saadanklagerdu/vejledningomklagemuligheder.html

Anmeld

23. december 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Mange ved nok hvem jeg er, men er li ano da det hele ik ska ud på nettet......

Men er det for sent at klage over en bestemt læge, hændelsen skete tilbage i Februar, og det var min dengang nyfødte bebs, der på det tidspunkt var godt 1 mdr gammel, jeg havde ringet lægen 3 dage i træk uden de ville se min baby, for h*n havde ikke feber (h*n spiste hverken vådt eller tørt), 3. dagen ringer jeg derop og siger de ska se min bebs NU og jeg kommer og blir der indtil de har set min bebs, (h*n var jo helt væk og en kropstemp. på 35), lægen konstaterer at det nok bare er en lettere forkølese, og vi kan kører hjem igen, da jeg kommer ud i bilen og begynder at kører, blir min baaby blå og jeg får med lynets hast hæftet en hvid klud i ruden og kører så ellers ba-bu kørsel de 25 km til sygehuset - akut børnemodtagelsen stod klar, da der kommer 6 læger løbende og tager min baby og ber mig følge med, kropstemp. er nu nede på godt 30, vi blir indlagt og er der i 14 dage.

Jeg ber om en kopi af min bebs journal, da jeg vældig gerne vil se hva de havde skrevet da vi kom ind, overlægen siger flere gange: "Du sku ha været med udrykning herind", "Hvis du ikke var kommet nu, havde din baby ikke overlevet".

Problemet er så at lægen der ikke reageret på ALLE mine henvendelser sjusker af helvedes til i lægehuset, der er netop en familie der har vundet i retten over lægen, (de mistede et nært familiemedlem) - dette er blot en historie af et utal af "uheldige" historier.

Hvordan kan sådan en læge være i et lægehus?

Og vigtigst af alt, kan jeg stadig klare, når problemet var tilbage i foråret?

FØJ jeg bliver så sur på dine vejne!!!! oj jeg forstår dig udemærket! jeg har selv prøvet at klage over en læge (meget mindre seriøst dog) men hold da op! 

jeg er glad for dit barn nåede at få hjælp i sidste ende, i det mindste.

Men jeg ønsker og sender dig en masser energi til din kamp, for det ved jeg man får brug for!

Anmeld

23. december 2011

Wimmie

Det gør mig SÅ vred at høre - det er f..... deres job at undersøge folk 

Hvad får de deres løn for?

Håber du klager og får medhold  En læge der sjusker og ikke gider at udføre sit job skal da slet ikke være læge...

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde egentlig bestemt mig for ikke at klage, men så tiden er gået og lægen blir ved med at sjuske, blir jeg satme (sorry) harm, jeg var så glad for jeg selv er uddannet indenfor sundhedsvæsnet og vidste hva man sku gøre, når barnet blir blå og holde rmed at trække vejret.

Jeg vil prøve at læse journalen fra indlæggelsen igennem igen og se om jeg går videre med det - lægen ska bare væk derfra - nu det sgu nok, altså.

Anmeld

23. december 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg havde egentlig bestemt mig for ikke at klage, men så tiden er gået og lægen blir ved med at sjuske, blir jeg satme (sorry) harm, jeg var så glad for jeg selv er uddannet indenfor sundhedsvæsnet og vidste hva man sku gøre, når barnet blir blå og holde rmed at trække vejret.

Jeg vil prøve at læse journalen fra indlæggelsen igennem igen og se om jeg går videre med det - lægen ska bare væk derfra - nu det sgu nok, altså.

hvis du har brug for mental opbakning så skriver du bare en pb.

Anmeld

23. december 2011

Tulle28

Synes helt sikkert du skal klage - sådan nogle sjuskemikler skal ikke sidde og gamble med andre mennskers helbred - og du var jo SÅ heldig at din situation fik en lykkelig udgang. Jeg har selv ikke de bedste erfaringer med sygehusvæsenet generelt og synes der trænger til at blive ryddet op. Så KLAG hvis du har overskuddet.

Anmeld

23. december 2011

Miss T

Anonym skriver:

DU skal også gøre det, det er din pligt! han skal ud af vagten...

Anmeld

23. december 2011

MorEllen

Det er slet ikke for sent at klage, det kan du gøre indtil 2 år efter hendelsen.

Det er da frygtelig at den læge stadig er praktiserende med alle de hændelser bag sig.. du er åbenbarn ikke den første der oplever dårlig behandling fra ham. Så for al del, send ind en klage!!
for at det går din vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.