Mange ved nok hvem jeg er, men er li ano da det hele ik ska ud på nettet......
Men er det for sent at klage over en bestemt læge, hændelsen skete tilbage i Februar, og det var min dengang nyfødte bebs, der på det tidspunkt var godt 1 mdr gammel, jeg havde ringet lægen 3 dage i træk uden de ville se min baby, for h*n havde ikke feber (h*n spiste hverken vådt eller tørt), 3. dagen ringer jeg derop og siger de ska se min bebs NU og jeg kommer og blir der indtil de har set min bebs, (h*n var jo helt væk og en kropstemp. på 35), lægen konstaterer at det nok bare er en lettere forkølese, og vi kan kører hjem igen, da jeg kommer ud i bilen og begynder at kører, blir min baaby blå og jeg får med lynets hast hæftet en hvid klud i ruden og kører så ellers ba-bu kørsel de 25 km til sygehuset - akut børnemodtagelsen stod klar, da der kommer 6 læger løbende og tager min baby og ber mig følge med, kropstemp. er nu nede på godt 30, vi blir indlagt og er der i 14 dage.
Jeg ber om en kopi af min bebs journal, da jeg vældig gerne vil se hva de havde skrevet da vi kom ind, overlægen siger flere gange: "Du sku ha været med udrykning herind", "Hvis du ikke var kommet nu, havde din baby ikke overlevet".
Problemet er så at lægen der ikke reageret på ALLE mine henvendelser sjusker af helvedes til i lægehuset, der er netop en familie der har vundet i retten over lægen, (de mistede et nært familiemedlem) - dette er blot en historie af et utal af "uheldige" historier.
Hvordan kan sådan en læge være i et lægehus?
Og vigtigst af alt, kan jeg stadig klare, når problemet var tilbage i foråret?
Anmeld