Knibeøvelser? Hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Anonym trådstarter

Hvordan laver i knibeøvelser?

Jeg syns ikke rigtig at dem jeg laver hjælper særlig meget. Har meget svært ved at holde mig når jeg skal på toilet. Både ved nr 1 og 2 og det går mig rigtig rigtig meget på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Noahmor

Anonym skriver:

Hvordan laver i knibeøvelser?

Jeg syns ikke rigtig at dem jeg laver hjælper særlig meget. Har meget svært ved at holde mig når jeg skal på toilet. Både ved nr 1 og 2 og det går mig rigtig rigtig meget på

Hvis det er så slemt, som du beskriver, så synes jeg du skal kontakte din læge. 

Du kan så evt få en henvisning til fys, der kan hjælpe dig med at få lavet øvelserne korrekt. 

Men sørg for at finde en, der har kurser i inkontinens. 

Det er da et kæmpeproblem at have. Også for ens sociale liv. 

Anmeld

22. december 2011

BinaMor

ja en læge kan vise dig hvordan. prøv selv at tage en eller fler fingre op og øv dig i at klemme omkring dem. de der kærlighedsbolde ved jeg mange bruger med stor succes også.

Anmeld

22. december 2011

morbibi

Det lyder ikke sjovt. Jeg ved at man kan købe nogle "bolde/kugler" som skulle hjælpe

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

ja en læge kan vise dig hvordan. prøv selv at tage en eller fler fingre op og øv dig i at klemme omkring dem. de der kærlighedsbolde ved jeg mange bruger med stor succes også.

Okay de kugler har jeg faktisk til at ligge. Har aldrig prøvet dem så ved ikke lige hvordan e fungere eller hvordan man bruger dem..

Anmeld

22. december 2011

BinaMor

Anonym skriver:

Okay de kugler har jeg faktisk til at ligge. Har aldrig prøvet dem så ved ikke lige hvordan e fungere eller hvordan man bruger dem..

altså det er meningen du skal putte dem op i hullet (tissekonen ik) og så gå rundt almindeligt. og så klemme hele tiden for de ikke falder ud.

Anmeld

22. december 2011

Muffinmus

Tror du gør det bedst ved at ligge ned...

Der kan man ofte mærke sine muskler i underlivet rigtigt godt.

Og så skal du klemme så meget du kan i f.eks 20 sekunder UDEN at slippe...det kan du gentage så mange gange du nu lige har lyst eller kan,måske 5 i starten og så 10 og såkan du sætte tiden på til at holde din kniben i 30 sekunder osv osv.

Når du er ved at have styr på det kan du evt gøre det i sofaen når du ser tv, prøve at rejse dig mens du holder knibet og sætte dig igen og så slappe af....og gentage:-)

Mange jeg kender holder knibet måske 5-10 sekunder og det er slet ikke nok hvis man har problemer, der skal mere træning til. Har lært flere ting på mit efterfødselshold som jeg også bruger nu her som gravid for at holde på alt:-)

Anmeld

22. december 2011

Gaia

Prøv at forestille dig at du skal holde en prut inde. Den måde du wpænder op på der, er knibeøvelser. Din mlemkød mellem anus og skeden vil så efter noget øvelse løfte sig op ad når du spænder. I begyndelsen vil der måske ikke ske så meget, men jo flere gange du laver dem jo nemmere bliver det. Du skal op og lave en 50 gange 3 om dage af det hurtige. Det vil sig spænd op og slap afm spænd op og slap af osv 50 gange derefter tager du til en start måske 5-10 lange hvor du spænder op og tæller til 5 inden du slapper af igen. Som en skriver kan du stikke en finger op i skeden og mærk efter om du kan stramme lidt om fingeren. Hvis du har en kæreste kan du efter sex med ham få hjælp til at vide om du spænder ( kan nemlig være svært at fornenme i starten) dette gøres ved at han bliver op i dig og at du så forsøger at spænde om penis. Så skal han så sige når han mærker noget. I begyndelsen, hvis du er meget slap vil han måske ikke mæke så meget men senere ... Og sex skulle faktisk blive bedre . Husk det er forneden ved anus og mellemkødet du spænder op og ikke mavemusklerne - selvf. Vil du nok i starten spænde dem med, men senere når du igen finder mellemkøds musklen, bliver det nemmere at undgå spændt mave  God jul og håber det gav mening og kan bruges 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.