Ang amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. december 2011

MortilCilas

Ja, nu bliver min søn 1 år, her i januar, og vil gerne begynde at stopped med at amme, da jeg synes nu er han ved at være for stor + at han så også er begyndt at bide, og han bed mig 3 gange, over hele natten, og hver nat blev han smidt over i sin egen seng. Og han har så bidt hul

Men ved ikke helt hvordan jeg skal stoppe? Nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

An&Jo

MortilCilas skriver:

Ja, nu bliver min søn 1 år, her i januar, og vil gerne begynde at stopped med at amme, da jeg synes nu er han ved at være for stor + at han så også er begyndt at bide, og han bed mig 3 gange, over hele natten, og hver nat blev han smidt over i sin egen seng. Og han har så bidt hul

Men ved ikke helt hvordan jeg skal stoppe? Nogle gode råd?

hvor mange gange om dagen ammer du ham nu??

Anmeld

22. december 2011

MortilCilas

An&Jo skriver:

hvor mange gange om dagen ammer du ham nu??

Ammer ham 1 - 2 gange dagligt, også ellers om natten

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

MortilCilas skriver:

Ammer ham 1 - 2 gange dagligt, også ellers om natten

ville nok starte med at se om jeg kunne fjerne dem om dagen.. eventuelt tilbyde ham et glas mælk istedet for på de tidspunkter hvor han plejer at blive ammet, og når han så har accepteret det, ville jeg lave samme procedure om natten..

Anmeld

22. december 2011

MortilCilas

An&Jo skriver:

ville nok starte med at se om jeg kunne fjerne dem om dagen.. eventuelt tilbyde ham et glas mælk istedet for på de tidspunkter hvor han plejer at blive ammet, og når han så har accepteret det, ville jeg lave samme procedure om natten..

Den må jeg prøve, tak for dit svar, det er en god mulighed!
Det er nemlig ikke rart med det bideri, og slet ikke at han vækker mig om natten med det :/

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

MortilCilas skriver:

Den må jeg prøve, tak for dit svar, det er en god mulighed!
Det er nemlig ikke rart med det bideri, og slet ikke at han vækker mig om natten med det :/

nej det er da overhovedet ikke rart.. :/

du kunne os tage en kold tyrker med ham og helt stoppe amningen og kun tilbyde mælk eller vand når han vågner om natten, men det er måske lige hårdt nok for den lille fyr..
men det er jo selvfølgelig os hårdt for dig at få bidt hul.. :/

Anmeld

22. december 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Synes måske du skulle prøve at læse denne artikel på ammenet.dk:
http://ammenet.dk/wiki/bid

den omhandler det med bid. Og giver oplysninger og viden om hvorfor den lille kan finde på at bide. Hvis amningen går fint og i begge er glade for det, er det jo lidt synd at stoppe det. Det

Anmeld

22. december 2011

MortilCilas

An&Jo skriver:

nej det er da overhovedet ikke rart.. :/

du kunne os tage en kold tyrker med ham og helt stoppe amningen og kun tilbyde mælk eller vand når han vågner om natten, men det er måske lige hårdt nok for den lille fyr..
men det er jo selvfølgelig os hårdt for dig at få bidt hul.. :/

Ja den er lidt svær, også fordi han pjevser, små græder osv, indtil han får :/

Anmeld

22. december 2011

MortilCilas

Fru Skovrup skriver:

Synes måske du skulle prøve at læse denne artikel på ammenet.dk:
http://ammenet.dk/wiki/bid

den omhandler det med bid. Og giver oplysninger og viden om hvorfor den lille kan finde på at bide. Hvis amningen går fint og i begge er glade for det, er det jo lidt synd at stoppe det. Det

Tak, vil læse om det med det samme
Ja det hele gik fint, til han begyndte at bide, så er jeg nervøs for om han vil bide

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

MortilCilas skriver:

Ja den er lidt svær, også fordi han pjevser, små græder osv, indtil han får :/

har du før prøvet at tilbyde ham noget andet?? måske en drikkekop med drypfri tud, og så have ham til at ligge ind til dig stadig?? det kan jo være trygheden??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.