Øv, har bare haft en super god dag med hygge med familien, og ordnet en masse praktiske ting.. Har ikke fået så meget at spise, så skulle rigtigt nyde aftensmaden.. øv øv, min kræsenhed er bare steget mange grader efter jeg er blevet gravid, så det var intet hit! 
så tjekker jeg op på min mail, og får et brev fra min a-kasse om, at jeg skal til møde.. Jeg kan gå på barsel fra starten af februar, og skal senest melde mig til d. 3/1 .. Synes bare det er åndssvagt at bruge min tid derude, for føler det som en afhøring, come on.. Der er jo ingen der vil ansætte en gravid? 
nå, så ringer jeg så til manden for at fortælle det.. han lød trist/irriteret pga hans chef (som jeg er MEGET træt af) havde lavet "problemer" igen.. Han har selv været ude at buldre hele natten og mødte ind PISSE stiv i morges samtidig med min mand, og har så sørget for, at manden er den eneste der er på arbejde idag, selvom der godt kunne bruges minumum en mand mere.. Og sagtens to..
oveni det, havde han givet min mand en skideballe for, at telefon var noget man kunne bruge i sit privatliv -herre bevares, vil give ham 100% ret - MEN chefen er altid med tømmermænd/igang med at drikke sig i hegnet på arbejde, har ikke styr på NOGET som helst, og er ved at køre det hele i sænk. og ved at min mand altid laver det han skal!
min mand er kommet ind, og har ligesom fået det på bedre kurs igen, men ingen kredit fra chefen, kun de andre kolleger.. og så går rygtet da i byen at chefen er en værre drukmås - fedt!
undskyld mit klageri, men har glædet mig så meget til min mand kom hjem til jul, og nu er han trist og brugt efter en træls dag på arbejde, og jeg er total nede over a-kasse møde og dårlig afslutning på dagen