Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger..
min lille pige på snart 7 mdr. har endnu ingen tænder, har fået afvide at de godt kan blive syge når de skal bryde frem..
hun har i næsten 3 uger ikke ville sove om natten, hun sover lidt ved min side hver nat med brystet i munden, og hvis hun ikke får lov at ligge der er hun helt ulykkelig, de sidste dage har hun varet super snottet.
men idag har hun i barnevognen sovet 4½ time, og da hun kom op, har det ene øje helt lukket af betændelses ting.. og hun er træt og pierlig..
kan det være tænderne der har gjord hende så syg? eller er det bare syg syg?
og hvad kan jeg gøre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MelikkazMoar skriver: hej piger.. min lille pige på snart 7 mdr. har endnu ingen tænder, har fået afvide at de godt kan blive syge når de skal bryde frem.. hun har i næsten 3 uger ikke ville sove om natten, hun sover lidt ved min side hver nat med brystet i munden, og hvis hun ikke får lov at ligge der er hun helt ulykkelig, de sidste dage har hun varet super snottet. men idag har hun i barnevognen sovet 4½ time, og da hun kom op, har det ene øje helt lukket af betændelses ting.. og hun er træt og pierlig.. kan det være tænderne der har gjord hende så syg? eller er det bare syg syg? og hvad kan jeg gøre?
har ikke selv de store erfaringer, da jeg ikke selv er forælder (ENDNU) smil..
men ved at da min niece fik tænder var hun dødsyg .. hun havde endda 41 i feber og var virkelig utilpas.. kun pga de små bisser.. så kan sagtens være derfor
MissTas skriver: har ikke selv de store erfaringer, da jeg ikke selv er forælder (ENDNU) smil.. men ved at da min niece fik tænder var hun dødsyg .. hun havde endda 41 i feber og var virkelig utilpas.. kun pga de små bisser.. så kan sagtens være derfor
tak for svar ..
synes bare det er så synd for hende, især nu hvor det er jul og alle vil holde, nusse og pusse hende..
Miss T skriver: Det lyder ikke som tænder i mine ører, men som virus lige som alt det der florerer lige p.t. Og man kan hellere ikke gå ud fra at det er tænderne altid, slet ikke i den her årstid.. Hvis du er i tvivl så tag hende med til lægen og få det tjekket.
Det lyder ikke som tænder i mine ører, men som virus lige som alt det der florerer lige p.t. Og man kan hellere ikke gå ud fra at det er tænderne altid, slet ikke i den her årstid.. Hvis du er i tvivl så tag hende med til lægen og få det tjekket.
Miss T skriver: Grunden til at jeg ikke mener, at det er tænderne skyldes øjenbetændelsen og snot, det er ikke de symptomer, der normalt fremkommer ved tandfrembrud, nærmere feber, røde numser og i den dur, men som sagt, man kan aldrig helt regne med det
Grunden til at jeg ikke mener, at det er tænderne skyldes øjenbetændelsen og snot, det er ikke de symptomer, der normalt fremkommer ved tandfrembrud, nærmere feber, røde numser og i den dur, men som sagt, man kan aldrig helt regne med det
ja. men rød numse , savl, lidt-meget lidt feber, men lige meget hvad det er så er det godt nok hårdt at være mor
MelikkazMoar skriver: ja. men rød numse , savl, lidt-meget lidt feber, men lige meget hvad det er så er det godt nok hårdt at være mor
Min søn sov ikke i tre dage om natten, han græd og græd, og om dagen kørte den også der hen af, og efter ja 3 dages græderi, feber og en gang øjnebetændelse, kom der en tand.
Han har dog her i sidste uge, haft 4 dage uden søvn, ingen feber de første 3 dage, på 4 dagen 39.8 og så var det en gang mellemørsbetændelse, men han sov også i barnevognen, i 2-4 timer :/
MortilCilas skriver: Min søn sov ikke i tre dage om natten, han græd og græd, og om dagen kørte den også der hen af, og efter ja 3 dages græderi, feber og en gang øjnebetændelse, kom der en tand. Han har dog her i sidste uge, haft 4 dage uden søvn, ingen feber de første 3 dage, på 4 dagen 39.8 og så var det en gang mellemørsbetændelse, men han sov også i barnevognen, i 2-4 timer :/
det er bare så svært at gøre sig klog på.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128