mig med brysterne. update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Anonym trådstarter

annec skriver:

Jeg vil også meget gerne se, vil også selv have nogen når jeg er færdig med at få børn

har lagt billeder ind på side 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Anonym trådstarter

anmaj skriver:

jeg vil meget gerne se. går selv med tanken.. men er langt fra en beslutning..

synes også man skal tænke det godt igennem. havde selv tænkt på det i over 1år før jeg begyndte at undersøge om det kunne lade sig gøre

Anmeld

22. december 2011

signe.

Anonym skriver:

jeg havde bare sådan en dårlig mavefornemmelse, kan ikke forklare det. havde ellers hørt rigtig mange gode ting omkring det sted. men hvis der er noget jeg har lært...så er det at lytte til sin mave. 

du er velkommen til at kigge, skriver lige pr til dig. skal dog muligvis have et lille løft

synes de er blevet rigtig flotte. Hvad så nu med at løfte barn osv?

Anmeld

22. december 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

klinikken ligger i et kæmpe villa kvater og klinikken er også en villa, men der er super hyggeligt og ikke sådan alt for hospitalt agtigt. personalet er super søde, og står næsten på hovedet for en. kan varmt anbefale der hvis du skal have det lavet. hvis jeg skal under kniven igen, bliver det også der.

Lyder bare super godt..
Tak.. synes det ser rigtig flot ud og da overhovedet ikke som om du har brug for løft!!!
Jeg har bestilt tid til august.. skal tabe 30 kg inden.. så det er min gulerod.. og mangler også 10000 kr som jeg skal spare sammen indtil da..

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

synes de er blevet rigtig flotte. Hvad så nu med at løfte barn osv?

jeg må ikke løfte min datter, men hun er også 2år så hun kan det meste selv. løfter hende lige op og ned fra klapvognen, men det er det. om en uge må jeg heldigvis selv det meste. har dog fået af vide af kirugen at der ikke ville ske noget ved at jeg løftede hende, men at det gør ondt. og det gør det, så undgår det.

har sagtens kunne sidde med hende, så har jeg bare sagt hun skulle komme op i sofaen, eller vi har siddet på gulvet

og mange tak

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Lyder bare super godt..
Tak.. synes det ser rigtig flot ud og da overhovedet ikke som om du har brug for løft!!!
Jeg har bestilt tid til august.. skal tabe 30 kg inden.. så det er min gulerod.. og mangler også 10000 kr som jeg skal spare sammen indtil da..

narh synes måske bare godt brystvorten måtte sidde lidt højere. men nu venter jeg og ser. det er også lige 10000 kr jeg skal finde så.

ej det er da fedt. hvor har du bestilt tid henne? jeg håber du når dit mål, men det er jeg sikker på du nok skal. og de 10000 dem har du også nået 

Anmeld

22. december 2011

Christina :-)

Anonym skriver:

hej piger som har fulgt lidt med i mine indlæg om at skulle have lavet bryster.

det er nu en uge side jeg har fået lavet dem, og synes de er blevet rigtig fine jeg ombestemte mig dog omkring hvor jeg skulle opereres, jeg gik og fik en dårlig fornemmelse for ham i århus, så ringede afbud. tog ned på hca klinikken i odense hvor jeg snakkede med vivi. hun sagde nogle lidt andre ting, og det føltes rigtig at lægge min under hendes kniv

var noget nervøs dagene op til, og rigtig spændt. alt det gik dog væk, da jeg satte mine ben på klinikken onsdag morgen. jeg ventede noget tid, men kom også næsten en time for tidlig. efter vivi havde tegnet på mig, tror jeg der gik max 15 min, så sov jeg. puh blev lige nervøs da jeg kunne mærke jeg blev lidt sløv, så der kom en tåre eller to. vågnede op med en "kæmpe elefant" siddende på brystet og tog et billede næsten som det første. den sidste uge har meget meget smertefuld og besvimede den første dag af smerte. ikke sjovt! vil ærligt hellere føde en unge eller to, tre i rap!

nå men lægger nogle billeder ind på min profil i et lukket album, så hvis i gerne vil se, så skriv her i mit indlæg, så skriver jeg kode i en mail til jer. de er dog stadig ikke faldet helt til, så ikke det endelige resultalt endnu

rigtig god jul og godt nytår

jeg vil gerne se

Anmeld

22. december 2011

signe.

Anonym skriver:

jeg må ikke løfte min datter, men hun er også 2år så hun kan det meste selv. løfter hende lige op og ned fra klapvognen, men det er det. om en uge må jeg heldigvis selv det meste. har dog fået af vide af kirugen at der ikke ville ske noget ved at jeg løftede hende, men at det gør ondt. og det gør det, så undgår det.

har sagtens kunne sidde med hende, så har jeg bare sagt hun skulle komme op i sofaen, eller vi har siddet på gulvet

og mange tak

Okay så der er ikke decideret forbud mod løft? det er mere med hvad man selv bedst kan holde til? Men jeg er dog ret pivet så når det bliver min tur løftewr jeg nok hellere ikke mere end strengt nødvendigt.. Min ældste dreng på knap 8 kilo løftede jeg en uge efter et kejsersnit

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

mor-30/10/09:) skriver:

jeg vil gerne se

der ligger billeder på side 3

Anmeld

22. december 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

narh synes måske bare godt brystvorten måtte sidde lidt højere. men nu venter jeg og ser. det er også lige 10000 kr jeg skal finde så.

ej det er da fedt. hvor har du bestilt tid henne? jeg håber du når dit mål, men det er jeg sikker på du nok skal. og de 10000 dem har du også nået 

Det er på HCA jeg har bestilt tid.. derfor jeg var nysgerrig hvordan det var.. har fået en tid til FU også operation 2 uger senere..
Ja jeg håber også jeg når det!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.