Jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Mussen2

Jeg overvejer virkelig at "gemme" vores store gave til senere til vores datter. hun skal være storesøster om 1½ måned, så derfor synes jeg det kunne være super at hun fik vores gave, som er en stor puslestation

Hun får ca. 10-15 rene legetøjspakker juleaften  (og mange af dem store og dyre gaver) - og hun kan sagtens bruge det, det er ikke det, men tænker bare glæden bliver større ved at fordele det lidt.

Er det helt forkert? Og Vil det virke underligt overfor resten af familien, som har indkøbt gaver i dyre dømme at vi sidder og fedter med en lille gave til hende.

Min tanke var, at hun så skulle have en lille gave (som er købt fra os) og så skal hun have puslestationen ei storesøster gave

Lad mig hører hvad i tænker. Det er ikke for at spareer, men for at glæde hende meste muligt. Skal hun have puslestationen juleaften, så får hun en anden god storesøstergave.

hun er 2½ år.

God jul alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes da det lyder som en rigtig god ide at sprede de store gaver lidt ud! Det gjorde vi sidste år og hun fik meget mere glæde af det på den måde! Vh stine

Anmeld

22. december 2011

Rosa

Jeg synes da det lyder som en alletiders ide!!!! Jeg kan ikke se hvorfor nogen skulle have noget imod det, det giver da rigtig god mening at I lige venter lidt og er "økonomiske" med gaverne - så har hun jo også mulighed for at nyde de andre gaver hun får fra familien endnu mere 

Jeg havde gjort det 

Og tillykke med den kommende lille ny 

Anmeld

22. december 2011

kirsti

fordel endeligt! Noah han fik over 20 gaver de første par juleaftner og de kan slet ikke overskue det. Da han blev 3 år fik han vel 15 pakker og da han var nået halvt igennem gad han ikke pakke flere op. De får langt mere glæde af at få tingene mere løbende i den alder

Anmeld

22. december 2011

MariaJ

Jeg synes det lyder som en god ide. Hun får jo masser af gaver juleaften, og så længe hun er så lille forholder hun sig jo ikke til om det er en større eller mindre ting hun får fra jer. Jeg tror under alle omstændigheder hun får mere glæde af alle gaverne, hvis de bliver fordelt lidt og hun faktisk når at se på dem og lege med dem, før der kommer noget nyt.

Anmeld

22. december 2011

Mussen2

Tak piger. Det er hermed besluttet, (med mindre manden er uenig)

Rigtig god jul til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.