Lægge en kjole op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.743 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Bambii

Heej piger

Er der nogen af jer der bor i kolding som kan ligge en kjole op? Det er sådan noget elastik agtig stof.. Det skal helst gøres her inden lørdag eller til senest den 28 ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Nessie

Bambii skriver:

Heej piger

Er der nogen af jer der bor i kolding som kan ligge en kjole op? Det er sådan noget elastik agtig stof.. Det skal helst gøres her inden lørdag eller til senest den 28 ?

Jeg kan desværre ikke finde ud af at lægge op, men der bor en syerske / skrædder på den lille gade ned mod Klostergården, det kan være hun kan nå det?

Anmeld

22. december 2011

Bambii

Nessie skriver:

Jeg kan desværre ikke finde ud af at lægge op, men der bor en syerske / skrædder på den lille gade ned mod Klostergården, det kan være hun kan nå det?

Ja, men de siger at hun er ret dyr.. Og har ikke rigtig nogen penge før midt i januar nemlig..

Anmeld

22. december 2011

Nessie

Bambii skriver:

Ja, men de siger at hun er ret dyr.. Og har ikke rigtig nogen penge før midt i januar nemlig..

Tænkte godt at det måske havde noget med det at gøre

Håber at du finder en der kan hjælpe dig, ellers må du tage MEGET høje stilletter på, så du ikke falder i kjolen

Anmeld

22. december 2011

Bambii

Nessie skriver:

Tænkte godt at det måske havde noget med det at gøre

Håber at du finder en der kan hjælpe dig, ellers må du tage MEGET høje stilletter på, så du ikke falder i kjolen

Jeg har normalt 10 cm. høje hæle på til den kjole og den er stadig ca. 10-15 cm. for lang.. Så den er rimelig lang.. hehe..

Anmeld

22. december 2011

Nessie

Bambii skriver:

Jeg har normalt 10 cm. høje hæle på til den kjole og den er stadig ca. 10-15 cm. for lang.. Så den er rimelig lang.. hehe..

Så er det jo nærmest stylter du skal have på

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

Gaffatape kan klare det meste

Anmeld

22. december 2011

Bambii

Nessie skriver:

Så er det jo nærmest stylter du skal have på

Ja det er det

Den er godt nok også lang  hehe..

Anmeld

22. december 2011

Bambii

Maja_4000 skriver:

Gaffatape kan klare det meste

Ja, men jeg tvivler godt nok på at det hjælper i denne situation, ikke det fedeste at rende rundt med nytårsaften  hehe..

Er virkelig lost, for kan ikke selv gøre det, uden at det bliver mega skævt og alt muligt..

Anmeld

22. december 2011

MLT

Bambii skriver:

Heej piger

Kan du ikke selv give den nogle få sting rundet, uden at det kommer til at se træls ud ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.