Mor vs. Far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Anonym trådstarter

Ihhh jeg bliver simpelthen SÅ ked af det og jaloux når vores søn AFVISER mig og bare vil have sin far. Vrider sig ud af mine arme og kaster sig mod sin far. "Baaaahhhhh" Det eneste tidspunkt hvor jeg føler jeg er noget værd er hvis han er syg eller er ked af det fordi han har slået sig. Så vil han have sin "Maaaah"

Andre der har det sådan? Hvordan tackler I det?

Hilsen en meget trist og jaloux moar ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Maja_4000

Vores datter er 1 år .. Og her er det omvendt Det er kun mig som er "god nok" .. Og min kæreste synes sgu ikke det er sjovt .. Hvis vi f.eks. begge henter i vs , kravler hun udenom ham og hen til mig :b Men tror det vender på et tidspunkt

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Vores datter er 1 år .. Og her er det omvendt Det er kun mig som er "god nok" .. Og min kæreste synes sgu ikke det er sjovt .. Hvis vi f.eks. begge henter i vs , kravler hun udenom ham og hen til mig :b Men tror det vender på et tidspunkt

Det er det samme her.... (derfor kan jeg ikke lide at hente ham i vuggestuen sammen med min kæreste)

Når jeg henter i vuggestuen er det med skrig og skrål når han skal i tøjet - også herjemme. Når far hjælper er det bare hyggeligt og sjovt.

Jeg ved godt at de første mange måneder var det mig der gjorde det meste for han var så lille og han ville kun ha mig. MEN det gør virkelig ondt indeni at at blive afvist af sin 15mdr. gamle søn. SAVNER HAM. Jeg får da knus og kram osv. MEN far er helt klart den allerbedste.... og jeg bliver bare så ked af det.

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

Anonym skriver:

Det er det samme her.... (derfor kan jeg ikke lide at hente ham i vuggestuen sammen med min kæreste)

Når jeg henter i vuggestuen er det med skrig og skrål når han skal i tøjet - også herjemme. Når far hjælper er det bare hyggeligt og sjovt.

Jeg ved godt at de første mange måneder var det mig der gjorde det meste for han var så lille og han ville kun ha mig. MEN det gør virkelig ondt indeni at at blive afvist af sin 15mdr. gamle søn. SAVNER HAM. Jeg får da knus og kram osv. MEN far er helt klart den allerbedste.... og jeg bliver bare så ked af det.

Årh .. Det forstår jeg godt .. Men jeg er sikker på at det vender igen !  (Med mindre du slår ham eller sådan noget - men det går jeg ikke udfra )

Anmeld

22. december 2011

Miss T

Min store datter bliver 3, de første mange måneder af hendes liv var hun mors pige. Da hun blev omkring 1-1½ var det kun far der duede og i rigtig laaaang tid, faktisk frem til hun var 2½ år. Jeg var ked og trist og følte mig ikke som en god mor.

Da vi så fik nummer to som er 1½, var hun også mors pige de første mange mange måneder, men da hun blev ca. 1 år i sommer var hun fars pige, når vi henter hende i vuggestuen sidder jeg som regel på hug for at tage imod hende og så løber hun rundt om mig for at komme om til faren..

Det der trøster mig i dag, er at jeg nu ved, at nå de når omkring de 2-2½ år, så er det mor der dur igen Den store pige, elsker sin mor, og elsker at hygge under dynen sammen med mig, nu er det mig der duer mest, det synes jeg er betryggende, at det kommer igen og kun er en fase og det bliver det også kun for dig.

Min lille pige som nu er 1½, begynder nu stille og roligt at se lidt mere til min side igen, ved at det ikke varer længe så er hun hvor hun skal være.

Det er altid mor der duer når de er syge, så tror jeg at de søger den tryghed som de fik da de var små.

Men hvis det kan opmuntre dig lidt, så kommer opmærksomheden igen du skal ikke blive jaloux, men nyd dit barns kærlighed til sin far.

Anmeld

22. december 2011

maria_wlt

La være med at tage det personligt.. I er elsker ens af ham.. Du vil aldrig komme udenom det alligevel..

Her i huset hedder jeg f.eks FAR... Selvom min søn er 2 år.. Møgunge 

Anmeld

22. december 2011

Maja88

min datter er 9½måned og her er det på samme måde...

når far henter hende i DP og hun spiser- SKAL hun bare ned..

men når Jeg henter hende i DP kigger hun bare på mig og leger/spiser videre..

er du syyyyyg hvor er det hårdt at blive afvist på den måde... og hvis vi alle 3 sidder og spiser er det også KUN far som duer...

jeg duer som sagt kun når hun er ked af det føler jeg for tiden...

Jeg er begyndt at overveje om det er fordi jeg er den onde, dumme mor som afleverer hende i DP. Hun er super glad for at være der, men tænker om hun føler sig svigtet...

men nårh det blev langt, men puha. Ved præcis hvordan du har det

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Årh .. Det forstår jeg godt .. Men jeg er sikker på at det vender igen !  (Med mindre du slår ham eller sådan noget - men det går jeg ikke udfra )

Smiler... nej selvfølgelig ikke - kunne ALDRIG falde mig ind (kun i mine tanker engang imellem) Tsk! Tsk! Hvis du kan følge mig... *s*

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

Anonym skriver:

Smiler... nej selvfølgelig ikke - kunne ALDRIG falde mig ind (kun i mine tanker engang imellem) Tsk! Tsk! Hvis du kan følge mig... *s*

Hehe .. Kan godt følge dig

Det er ikke fordi du lige er startet på arbejde og han så er "sur" over det ?

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Ja når jeg sådan tager den "fornuftige" kasket på så ved jeg godt det bare er en fase... og selvfølgelig er jeg glad for at vores dreng er SÅ glad for sin far. Ingen tvivl om det. MEN det gør bare så skide ondt!

Jeg savner vores søn meget i hverdagen (når jeg er på arbejde) og glæder mig hver dag til at se ham igen - og skynder mig over og henter ham så straks jeg har fri. Også får man bare en "skrigeunge" som vil have sin far. Det gør sgu ondt! MEN jeg er glad for at høre at jeg ikke er alene om denne følelse.

Tak for jeres bidrag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.