Der er GODDAMN kommet bisser frem idag!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Zafir

SKU FANMER OG HELVEDE!!!! Jubiiiii....

2 af de 4nbisser der har aset og maset de sidste 3 mrd er kommet ud idag!!! De 2 vedsiden af sidder liiiiiige på spring. Men Frigg er også HELT til at fodre hunde med. Hun er snottet, hoster, kaster op, piver, sover, spiser ingenting osv...

MEN MEN MEN - Alt det kan vi overleve, hvis der bare kommet nogen FUCKING BISSER maaaan

Det er jo helt sindsygt.

Jeg har sagt de sidste par dage at vi 'ønsker os bisser' i julegave og jeg tror sku alligevel at jeg tror på julemanden nu!!! Det er jo for viiiildt!!!

Tænk engang. Min næsten 16 mrd gamle datter, skal alligevel ikke leve resten af sit liv med 2 bisser hehe.

G-g-g.... GLÆDLIG JUL!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Koen.

Jubiiii hvor skønt

Ved hvor hårdt det et når de får tænder, men når der så kommer nogle frem er det faktisk besværret værd

Anmeld

22. december 2011

SussieThyssen

Tillykke..men stakkels lille Frigg..det er hårdt med de skrappe bisser.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. december 2011

Rosa

Hahaha, din lettelse skinner igennem KLART og TYDELIGT!!!!  Tillykke med pløkkerne, det er da en fest at de endelig besluttede sig for at kigge frem!!! Mon ikke julefreden kan sænke sig over det lille hjem nu, så? 

Anmeld

22. december 2011

Nessie

ENDELIG

Så kan det være I alle får lidt fred og nattesøvn nu, og kan holde jul i god ro og orden

Anmeld

22. december 2011

Zafir

Rosa skriver:

Hahaha, din lettelse skinner igennem KLART og TYDELIGT!!!!  Tillykke med pløkkerne, det er da en fest at de endelig besluttede sig for at kigge frem!!! Mon ikke julefreden kan sænke sig over det lille hjem nu, så? 

Vi har stadig 2 der presser sig på. Men jeg håber virkelig bare de kommer stille og uden brok.
Men jeg er vågnet op til diarré... Shit. I ordets bogstaveligste forstand. Jeg har proppet mig med imodium. Jeg kan bare ikke være syg, med et ton jule gæster... :-$
krydser fingre for at medicinen virker....

Anmeld

22. december 2011

Rosa

Zafir skriver:

Vi har stadig 2 der presser sig på. Men jeg håber virkelig bare de kommer stille og uden brok.
Men jeg er vågnet op til diarré... Shit. I ordets bogstaveligste forstand. Jeg har proppet mig med imodium. Jeg kan bare ikke være syg, med et ton jule gæster... :-$
krydser fingre for at medicinen virker....

for slut prut 

Anmeld

22. december 2011

otlitrom

Rosa skriver:

for slut prut 

Slut for prut.. Hihi!!

Imodium plejer at virke!!

Tillykke med tænderne, eller hvad man nu siger

Anmeld

22. december 2011

Zafir

kitty skriver:

Slut for prut.. Hihi!!

Imodium plejer at virke!!

Tillykke med tænderne, eller hvad man nu siger

Jeg har ikke haft racer siden kl 12 ca. Masser af piller. har sendt Tom og Frigg til svigerfatd fødselsdag og har lavet mig et fest måltid med 2 skiver ristet brød, to revne æbler og en cola.

Og tak for tillykke. Hun har bare lige fået pencilin idag, fordi hun sku har fået lungebetændelse... Hvad sker der mand? Men hun har fået 2 gange pencilin og er allerede spillopmager igen hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.