Hold fast hvor er i søde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Den kommende far

Hej piger! 

vil bare lige benytte et ledigt øjeblik til at sige tusind, tusind tak for alle tankerne i har sendt/sender vores lille Viktor og ikke mindst den fine pakke i har samlet ind til! Den er bare så fantastisk. Tænk at nogen er så søde <3

Her er lige lidt billeder af Viktor, pakken og kortet - skal nok lige smide nogle flere billeder af selve indholdet når jeg får tid. 

Knus Michelle, Rolf og Viktor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Den kommende far

hov, det blev så lige med Rolfs bruger, men skidt med det. Vi er begge meget taknemmelige! 

Hilsen Michelle

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Den kommende far skriver:

Hej piger! 

vil bare lige benytte et ledigt øjeblik til at sige tusind, tusind tak for alle tankerne i har sendt/sender vores lille Viktor og ikke mindst den fine pakke i har samlet ind til! Den er bare så fantastisk. Tænk at nogen er så søde <3

Her er lige lidt billeder af Viktor, pakken og kortet - skal nok lige smide nogle flere billeder af selve indholdet når jeg får tid. 

Knus Michelle, Rolf og Viktor

Er glad for den nåede frem inden jul - og at i syntes om den

Nogle tanker fra alle os - er det mindste vi kunne gøre for jer - her i den svære tid

Anmeld

21. december 2011

Ryberg

dejligt i har fået pakken og at den faldt i god jord!

Jeg får nærmest tårer i øjnene hver gang jeg ser billeder af jeres guldklump! Han er bare.. fantastisk... har en STOR kærlighed til præmatur børn... og hvor er hans øjne bare skønne!

God jul!

Anmeld

22. december 2011

Toshiba

op - tror ikke så mange så takken

Anmeld

22. december 2011

jydeinden

oppe den lige til ære for de som har været med i pakken

Anmeld

22. december 2011

ledermus

22. december 2011

Frk-Lotusblomst

Orh hvor er han dog lille det bette pus. Det er dejligt han kæmper videre. Jeg er glad for i kan lide pakken. VI er rigtig rigtig mange der tænker på jer alle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.