dessert til nytår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Gaia

Zibi_84 skriver:

Jeg skal selv prøve at lave blødende chokolade muffin MUMS!! Og så evt. noget sorbet is til, eller friske syrlige frugter?

Har du en opskrift på det som jeg  få? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Gaia

Zibi_84 skriver:

Jeg skal selv prøve at lave blødende chokolade muffin MUMS!! Og så evt. noget sorbet is til, eller friske syrlige frugter?

Fandt opskrift det vil jeg lave. Smagte det i sidste uge på restaurant. Troede bare ikke man kunne lave det selv  

Anmeld

21. december 2011

norenberg

Vi skal have hjemmelavet nøddekaramel kurve med hjemmelavet bailey is og frugter...fløden er jo super billig i den her uge så har købt ind til en ordentlig omgang hjemmelavet is så vi har lidt i fryseren i et stykke tid...

Anmeld

21. december 2011

1990h

norenberg skriver:

Vi skal have hjemmelavet nøddekaramel kurve med hjemmelavet bailey is og frugter...fløden er jo super billig i den her uge så har købt ind til en ordentlig omgang hjemmelavet is så vi har lidt i fryseren i et stykke tid...

du laver nøddekurvene selv. jeg vil købe dem..har du en ide om hvad de koster?

Anmeld

21. december 2011

norenberg

Hansen1990 skriver:

du laver nøddekurvene selv. jeg vil købe dem..har du en ide om hvad de koster?

ja jeg syntes de er alt alt for dyre og de er ret nemme at lave...sidste år tog de 40 kr for 4 stk...

Anmeld

21. december 2011

1990h

norenberg skriver:

ja jeg syntes de er alt alt for dyre og de er ret nemme at lave...sidste år tog de 40 kr for 4 stk...

ja det var en sjat..orker bar ik lave dem..har juleaften. 25 julefrokost hos svigerforældre.. 26 julefrokost hos egne forældrene.. 27 arbejde..28 arbejde og min egen fødselsdag også lige lidt dages pause inden nytår..puuha

Anmeld

22. december 2011

Maja88

Hansen1990 skriver:

hold da op det nok for våget til mig hihi

hehe er heller ikke mig som vover sig ud i det.

er min bror og min mand..

Anmeld

22. december 2011

Miss T

Tiramisu og friske bær mums

Anmeld

22. december 2011

Zibi_84

Gaia skriver:

Fandt opskrift det vil jeg lave. Smagte det i sidste uge på restaurant. Troede bare ikke man kunne lave det selv  

Den er faktisk ret simpel. Pøj pøj med det

Anmeld

22. december 2011

Zibi_84

W.. skriver:

Det lavede jeg sidste år - chokoladefondant hed det så på min opskrift. Så med lidt hindbærcoulis.. Mmmmm!!!

Mmm lyder super lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.