Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zibi_84 skriver: Jeg skal selv prøve at lave blødende chokolade muffin MUMS!! Og så evt. noget sorbet is til, eller friske syrlige frugter?
Jeg skal selv prøve at lave blødende chokolade muffin MUMS!! Og så evt. noget sorbet is til, eller friske syrlige frugter?
Har du en opskrift på det som jeg få?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fandt opskrift det vil jeg lave. Smagte det i sidste uge på restaurant. Troede bare ikke man kunne lave det selv
norenberg skriver: Vi skal have hjemmelavet nøddekaramel kurve med hjemmelavet bailey is og frugter...fløden er jo super billig i den her uge så har købt ind til en ordentlig omgang hjemmelavet is så vi har lidt i fryseren i et stykke tid...
Vi skal have hjemmelavet nøddekaramel kurve med hjemmelavet bailey is og frugter...fløden er jo super billig i den her uge så har købt ind til en ordentlig omgang hjemmelavet is så vi har lidt i fryseren i et stykke tid...
Hansen1990 skriver: du laver nøddekurvene selv. jeg vil købe dem..har du en ide om hvad de koster?
du laver nøddekurvene selv. jeg vil købe dem..har du en ide om hvad de koster?
norenberg skriver: ja jeg syntes de er alt alt for dyre og de er ret nemme at lave...sidste år tog de 40 kr for 4 stk...
ja jeg syntes de er alt alt for dyre og de er ret nemme at lave...sidste år tog de 40 kr for 4 stk...
Hansen1990 skriver: hold da op det nok for våget til mig hihi
hold da op det nok for våget til mig hihi
hehe er heller ikke mig som vover sig ud i det.
er min bror og min mand..
Gaia skriver: Fandt opskrift det vil jeg lave. Smagte det i sidste uge på restaurant. Troede bare ikke man kunne lave det selv
Den er faktisk ret simpel. Pøj pøj med det
W.. skriver: Det lavede jeg sidste år - chokoladefondant hed det så på min opskrift. Så med lidt hindbærcoulis.. Mmmmm!!!
Det lavede jeg sidste år - chokoladefondant hed det så på min opskrift. Så med lidt hindbærcoulis.. Mmmmm!!!
Mmm lyder super lækkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128