Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har lavet det med hvid maling på sorte julekugler. Aftrykket blev lidt gnedet ud, men jeg er meget tilfreds i forhold til, at min datter skulle sætte hånden på lige så stille
Jeg synes det er blevet fint!!
Nemt og hurtigt...
Nicolinesmor170510 skriver: Jeg har lavet det med hvid maling på sorte julekugler. Aftrykket blev lidt gnedet ud, men jeg er meget tilfreds i forhold til, at min datter skulle sætte hånden på lige så stille Jeg synes det er blevet fint!! Nemt og hurtigt...
mth1987 skriver: Jeg skal lave det på sølv kugler. Hvilken slags maling har du brugt?
Jeg skal lave det på sølv kugler. Hvilken slags maling har du brugt?
Jeg var så heldig at låne noget af min datters dagplejemor, så ved ikke hvad det hedder, men gå ind i en panduroforetning og spørg. De ved det med sikkerhed
Nicolinesmor170510 skriver: Jeg var så heldig at låne noget af min datters dagplejemor, så ved ikke hvad det hedder, men gå ind i en panduroforetning og spørg. De ved det med sikkerhed
Nej de aner ikke noget som helst om det... Ikke i min! Hun forstod slet ikke hvad jeg gerne ville..
Så jeg endte med at købe helt almindelig hobbymaling og det har fungeret perfekt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128