Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kris89 skriver: et bedste der er sket for mig være at blive faglært landmand i maj måned... 15. maj stod jeg med de to gyldne streger, endte desværre i SA. ellers må det bare at have den bedste kæreste i verden, have fundet ham jeg vil dele livet med (fandt ham godt nok i 10) ham jeg kan grine og græde med, ham som har venner jeg rent faktisk kan rigtig godt med. ham jeg er tryg ved, den første jeg tør stole 100 procent på. ham jeg elsker af hele mit hjerte og håber snart han skal være far og blive min mand
et bedste der er sket for mig være at blive faglært landmand i maj måned... 15. maj stod jeg med de to gyldne streger, endte desværre i SA.
ellers må det bare at have den bedste kæreste i verden, have fundet ham jeg vil dele livet med (fandt ham godt nok i 10)
ham jeg kan grine og græde med, ham som har venner jeg rent faktisk kan rigtig godt med. ham jeg er tryg ved, den første jeg tør stole 100 procent på. ham jeg elsker af hele mit hjerte og håber snart han skal være far og blive min mand
og 2010
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
At faderskabs sagen over min mindste datter endelig blev afsluttet og jeg stadig har fuld forældremyndighed over hende
Samt at hendes "bio far" ikke har søgt om samvær
twinny skriver: Godaften, de damer.... Hvad er det bedste, der er sket for dig/jer i 2011? Jeg blev gravid i jan... Jeg fik mine to elskede fodboldbasser d. 23 sep. Og jeg blev gift med manden d. 1 dec... Lad mig høre....
Godaften, de damer....
Hvad er det bedste, der er sket for dig/jer i 2011?
Jeg blev gravid i jan...
Jeg fik mine to elskede fodboldbasser d. 23 sep.
Og jeg blev gift med manden d. 1 dec...
Lad mig høre....
at jeg flyttede sammen med kæresten i marts måned
Jeg fik min søn i Januar
Started uddannelse i December (men hold da op, jeg savner min barsel )
Det er nok de største
Det er fuldstændig uden sammenligning at blive mor til min dejlige søn d 5/1. En enorm lettelse og lykke efter to forfærdentlige graviditeter uden for livmoderen
Uha der er flere ting...
1. Jeg blev mor i januar
2. vi flyttede hjem til Danmark efter 3½ år i Sverige
3. jeg er gravid igen, er glad for det trods det at det godt måtte have ventet et års tid
ihhh hvor skønt at høre alle de dejlige ting, tøser...
Vi skrev under på hus papirene i Januar. D. 4 februar stod jeg med to streger, og d. 06.10.11 havde jeg mit lille vidunder i armene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128