Sommerferie rejser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Kloster

Ja ja ved det godt... Ikke engang ovre julen, men jeg kigger lige på rejser... Drømmer en del, men hvor er det billigst at bestille og finde rejser?

Vi er jo 2 voksne og 3 børn på 8, 12 og 14 år til den tid. Det vil for os være fuldstændig urealistisk at købe en rejse til 25-40.000,- for 1 uge!! Hvor finder jeg det billigere??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Chalala85

Kloster skriver:

Ja ja ved det godt... Ikke engang ovre julen, men jeg kigger lige på rejser... Drømmer en del, men hvor er det billigst at bestille og finde rejser?

Vi er jo 2 voksne og 3 børn på 8, 12 og 14 år til den tid. Det vil for os være fuldstændig urealistisk at købe en rejse til 25-40.000,- for 1 uge!! Hvor finder jeg det billigere??

Har du prøvet expedia.dk ? Der køber vi alle vores ferie og sparer rigtig mange penge

Anmeld

21. december 2011

GitteC78

Nogle af de billigste rejsemål er Tyrkiet, Bulgarien... Og hvis man er heldige kan finde en 3 værelses lejlighed et af steder. Eller også Kreta...

Jeg har arbejdet ved Bravo Tours og ved at de har 3 værelses lejligheder disse steder.

Anmeld

21. december 2011

musse1

Kloster skriver:

vi tager 14 dage til marmeris i skolesommerferien, og vi er 2 voksne 4 børn 1,3,6 og 7 år vi skal af med 15000 kr. vi har købt igennem startours men ved ikke hvor det ellers er billigt og rejse hen og leve billigt. 

Anmeld

21. december 2011

Kloster

GitteC78 skriver:

Nogle af de billigste rejsemål er Tyrkiet, Bulgarien... Og hvis man er heldige kan finde en 3 værelses lejlighed et af steder. Eller også Kreta...

Jeg har arbejdet ved Bravo Tours og ved at de har 3 værelses lejligheder disse steder.

Tak, men det er lidt ligemeget om det er lejligheder på 3 værelser, hvis prisen stadig er 25-40.000,- for 1 uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.