Det med svigermor og hun ingen penge har....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

aarhusmor

Jeg ville da sige at jeg desværre ikke kan låne hende penge, da I selv sidder hårdt i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Årh hvor jeg kender det ! Men her når vi ikk længere end til den 2 ! Vi har sagt nej , og at huN må klare sig selv ! For hun betaler aldrig tilbage ..

Wow, den 2.  Nej, vi vil heller aldrig se de penge igen. 

Anmeld

21. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

Wow, den 2.  Nej, vi vil heller aldrig se de penge igen. 

Hun drikker ogs lidt meget en gang imellem det derfor .. Og vi flytter her den 1 og vi er to voksne og en 3 årige søn og en lille ny på vej .. Så vi har sagt nej ! 

Anmeld

21. december 2011

lio

Hun må finansiere sine smøger selv, og alt andet for den sags skyld, jeg ville sige fra på en måde som hun forstår uden at fornærme hende mere end nødvendigt.

Anmeld

21. december 2011

skønneunger

havde jeg råd til havde jeg lånt min mor de penge også selvom det måske var ret ofte.

men sådan en situation har jeg aldrig været i min mor har kun til nød lånt af mig 1 gang tror jeg og det var til dyrlægen. ellers var det som regel mig der altid kunne låne en smule af min mor.

jeg havde så også et forhold med min hvor vi altid hjalp hinanden, og var ikke bange for at give hinanden penge heller, altså i stedet for at låne

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Hun må finansiere sine smøger selv, og alt andet for den sags skyld, jeg ville sige fra på en måde som hun forstår uden at fornærme hende mere end nødvendigt.

Jeg ved bare ikke hvordan vi skal sige det til hende, for hun bliver hurtigt fornærmet - har hun ikke kontakt med os i 2 dage, får min kæreste en sms "er i sure på mig"....

Anmeld

22. december 2011

lio

Anonym skriver:

Jeg ved bare ikke hvordan vi skal sige det til hende, for hun bliver hurtigt fornærmet - har hun ikke kontakt med os i 2 dage, får min kæreste en sms "er i sure på mig"....

Så må i finde ud af om i vil tagejer af det, i ved hun er sådan så jeg tænker at det må hendes problem. Man skal ikke nasse på andre, man må respektere et nej. Har hun ikke råd til at ryge må hun stoppe med det.

Anmeld

22. december 2011

Miss T

Jeg er af den holdning at hvis man ikke har råd til smøger så må man stoppe, for det er jo åbenlyst hver måned! Jeg er selv ex ryger så jeg ved udmærket hvordan det er at skulle stoppe! Men kan jeg så kan alle.

Ellers må hun spare andre steder for at få råd. Jeg tror selv, at jeg ville blive irriteret, hvis jeg havde en der hver måned skrev om penge til smøger.

Anmeld

22. december 2011

Miss T

Anonym skriver:

Og så må hun jo blive sur. Hun kan da ikke forvente at i har et pengetræ i haven til smøger. I må være konsekvente og så må hun blive sur i den tid hun har brug for det. Det er jo ikke et valg i har taget på hendes vejne.

Anmeld

22. december 2011

millemai

Låner af princip ikke penge ud til rygning, alkohol og spil. Folk må gerne have laster, men de skal kunne finansere dem selv

Sig nej, det føles ikke rart - men det er da det privilegium man har, når det er ens egne hårdt-indtjente penge. Sig det som det er, så tror jeg ikke I behøver at sige det mere end een gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.