Hvornår mærkede i til graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Karin1982

Jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvornår i mærkede til at i var gravide.

De sidste par dage har jeg lidt af kvalme, og igår kom der lidt brunt/blodigt udflåd. I nat og i dag har jeg haft mens smerter, men skal først ha mens i næste uge.

Jeg havde æl den 13 december, så hvis ægget er befrugtet så har det vel først sat sig fast nu?

Mvh Karin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Masig

Samme dag jeg testede positiv (4 dage før forventet mens) opdagede jeg at jeg havde vildt ømme bryster da jeg skulle give vores venner et knus, da vi skulle i byen med dem. Dagen efter mener jeg, fik jeg mens smerter og har det stadig ind imellem.. de ømme bryster og brystspændinger varede indtil jeg var ca 5 uger henne. Så stoppede de og blev erstattet med kvalmen... er nu 7 uger henne og symptomerne varierer meget...

Anmeld

21. december 2011

MortilCilas

Jeg havde en underlig fornemmelse i kroppen, 2-3 uger inden jeg tested positiv. Var 8 uger henne da jeg fandt ud af det, og havde fuldstændig smidt ud af hovedt, jeg skulle have haft mens, før måneden efter, men fornemmelsen var der.

Anmeld

21. december 2011

Karin1982

Har ingen ømme bryster endnu, men rigelig med kvalme og sult. Skal alligevel til lægen imorgen, så kan han vel lige teste. Jeg synes godt nok det tidligt at få gener, hvis nu der er gevinst.

Mvh Karin

Anmeld

21. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Testede positiv i uge 5. Havde haft mistanke om det i ca 14 inden jeg testede ( vil sige jeg slet ik var i tvivl) vh stine

Anmeld

21. december 2011

ModerNatur

Jeg havde VILDT ømme brystvorter (som når man fryser helt vildt) men slog det bare hen, for har PCO, og vi havde prøvet længe.. Jeg havde også mens smerter, men jeg troede bare jeg sku ha min mens, men nix.. Jeg tog en test for sjov med en veninde fordi hun troede at hun var gravid.. Hendes var negativ og min positiv.. Jeg var 11 uger henne

Anmeld

22. december 2011

natasha2300

hej Karin. Jeg er præcis i samme situation som dig, regner også med at have haft æggeløsning d. 13 - kan bare ikke vente med at teste - jeg krydser fingre for os begge 

Tilllykke til jer andre

Anmeld

22. december 2011

Karin1982

Hej Natasha. Jeg krydser også fingre for dig. Skal alligevel til lægen i dag, så kan han ligeså godt teste ;o)

Glædelig jul

Anmeld

22. december 2011

JJH

Karin1982 skriver:

Hej Natasha. Jeg krydser også fingre for dig. Skal alligevel til lægen i dag, så kan han ligeså godt teste ;o)

Glædelig jul

Lægen kan desværre ikke se noget før vi selv kan.  jeg fik symptomer som kvalme og jag i underlivet allerede 2 dage efter befrugtningen, men kunne først teste positiv 4+2, var ved lægen 3+4 fordi jeg var bange for det var blærebetændelse, her viste lægens graviditetstesten negativ.

Anmeld

22. december 2011

Karin1982

Ja testen var så negativ hos lægen, men han sagde at jeg stadig kunne være gravid. Jeg venter og ser tiden an ;o)

Jeg har også haft jag i underlivet og tænkte så nu kommer min mens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.