hvad er nemmest. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. december 2011

NinaNymannMadsen

nu står ejg og skal ha lavet fod og håndaftryk med maling af min datter på 2 måneder og det skal gøre allersenest imorgen da det er til julegaver og de skal være pakket ind og afleveres fredag.

men hvornår er det nemmest at lave dem? når hun sover, når hun er vågen og lige har spist eller når hun er vågen og bare ligger eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

NinaNymannMadsen

den forsvandt hurtigt. er der slet ingen der kan svare mig på det? eller har nogen erfaring med det?

Anmeld

21. december 2011

VNB

vi lavede fodaftryk da Viktor var 1 uge, 6mdr og også et her hvor han fyldte 1 år. 

Vi har gjort det mens han har været vågen hver gang. Han synes heldigvis at det er spændende og sjovt at få malingen på fusserne, så det har ikke været noget problem. 

så vil da klart anbefale at gøre det mens hun er vågen 

(men hvis din datter vil spjætte for meget imod, så kunne i jo godt gøre det når hun sover.)

og så lige et lille tip. Put malingen på en svamp, og dup det så på fodsålen. så blir der et rigtig fint aftryk hvor man kan se folder, rynker osv 

(billedet viser aftrykkene fra 1 uge gammel og 6 mdr gammel)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2011

NinaNymannMadsen

VNB skriver:

vi lavede fodaftryk da Viktor var 1 uge, 6mdr og også et her hvor han fyldte 1 år. 

Vi har gjort det mens han har været vågen hver gang. Han synes heldigvis at det er spændende og sjovt at få malingen på fusserne, så det har ikke været noget problem. 

så vil da klart anbefale at gøre det mens hun er vågen 

(men hvis din datter vil spjætte for meget imod, så kunne i jo godt gøre det når hun sover.)

og så lige et lille tip. Put malingen på en svamp, og dup det så på fodsålen. så blir der et rigtig fint aftryk hvor man kan se folder, rynker osv 

(billedet viser aftrykkene fra 1 uge gammel og 6 mdr gammel)

okay... hun spjætter og sparker nemlig rigtig meget nogen gange når hun er vågen men ikk altid. det bliver nok sværest med hendes hånd.

fik afvide man ikk skal putte for meget maling på så kunne man nemlig se alle folder og rynker og sådan noget.

mange tak for svar.
jeres billeder er da bare blevet så finde

Anmeld

21. december 2011

VNB

NNM skriver:

okay... hun spjætter og sparker nemlig rigtig meget nogen gange når hun er vågen men ikk altid. det bliver nok sværest med hendes hånd.

fik afvide man ikk skal putte for meget maling på så kunne man nemlig se alle folder og rynker og sådan noget.

mange tak for svar.
jeres billeder er da bare blevet så finde

ja lige præcis, der skal nemlig ikke særlig meget maling på. Derfor synes jeg at det var nemmest at styre med en svamp 

hihi ja hvis hun spjætter lige lovlig meget, så ville jeg nok forsøge mens hun sover.... Jeg er bare helt sikker på at Viktor ville vågne ved det 

Vi forsøgte at lave håndaftryk... men det kunne slet ikke lade sig gøre.. han blev ved med at krumme hånden sammen... så det lavede vi i gips istedetfor og det blev rigtig fint

ja aftrykkene blev fine! og så er det mega sjovt at se hvor meget hans fødder er vokset!!! 

Anmeld

21. december 2011

NinaNymannMadsen

VNB skriver:

ja lige præcis, der skal nemlig ikke særlig meget maling på. Derfor synes jeg at det var nemmest at styre med en svamp 

hihi ja hvis hun spjætter lige lovlig meget, så ville jeg nok forsøge mens hun sover.... Jeg er bare helt sikker på at Viktor ville vågne ved det 

Vi forsøgte at lave håndaftryk... men det kunne slet ikke lade sig gøre.. han blev ved med at krumme hånden sammen... så det lavede vi i gips istedetfor og det blev rigtig fint

ja aftrykkene blev fine! og så er det mega sjovt at se hvor meget hans fødder er vokset!!! 

okay... har bare ikk nogen svampe hjemme jeg kan bruge til det.

ja tror også jeg vil forsøge nu her, hun ligger nemlig og sover.

man kan ikk undgå at de knuger hånden sammen når de ikk er større, har prøvet det med den store den gang hun var 3 månder. og det blev ikk super godt.

men vi må jo bare forsøge, så længe vi hjælpes ad skal det nok gå tror jeg.

Anmeld

21. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Gjorde det mens hun sov. Prøvede mens hun var vågen, menhunsparkede alt for meget! Vh stine

Anmeld

21. december 2011

NinaNymannMadsen

StineW79 skriver:

Gjorde det mens hun sov. Prøvede mens hun var vågen, menhunsparkede alt for meget! Vh stine

okay. jeg vil forsøge mig nu.

Anmeld

21. december 2011

lio

Jeg ville gøre det imens hun sov. jeg har dårligerfaring med det i vågen tilstand.

Anmeld

21. december 2011

NinaNymannMadsen

Qoco skriver:

Jeg ville gøre det imens hun sov. jeg har dårligerfaring med det i vågen tilstand.

tror også det er nemmest.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.