Hej tøser!
Jeg tror bare jeg har behov for at komme af med det her...
Nøj hvor er mit humør bare helt nede og vende lige i de her dage...
Der er intet galt med kærligheden eller Laura, men synes alligevel der er en masse ting der driller...
Jeg er færdig på lørdag med 3 og sidste praktik som SSA... Hvilket er FEDT! jeg er rimelig med, med hensyn til eksamen i uge 2...
MEN! jeg er garanteret arbejde i kommunen og nu har jeg fået job der hvor jeg er i praktik... I starten blev jeg lovet på en anden etage end der hvor jeg er nu, hvilket jeg var skide glad for! De er nogle søde og rare piger at arbejde sammen med... MEN i sidste uge sprang bomben... Jeg skal være på samme etage som jeg er elev..Dog i den anden "ende" af afdelingen... Okay, så lang så godt...
MEN Jeg arbejder sammen med en SKIDE d.. K.... for at sige det mildt.. Hun har gjort mit liv RIGTIG surt i den tid jeg har været der.. Min vejleder er informeret omkring det og det samme er begge vores chefer...
Det har været sådan noget med at hun er skide ligeglad med hvad jeg laver ved "hendes" beboere, hun ignorere mig på fulde hammer, og min vejleder siger hun slet ikke vil gentage hendes evaluering af mig...
Jeg ved at når jeg er færdig bliver vedkommende kaldt til samtale, da jeg bestemt ikke er den eneste elev der har klaget over hende..
Jeg havde håbet på når jeg kom tilbage at jeg kunne undgå hende, ved at være på en anden etage, men nu er jeg faktisk ikke specielt tryg ved at komme tilbage til samme etage, for hun ved jo udemærket godt at jeg er en af grundene til at hun bliver kaldt til en formel samtale...
ÆV ØV!!!
ved ikke lige hvad jeg vil med dette lange indlæg... Men hvordan synes I jeg skal være overfor hende, og hvordan takler jeg hende hvis hun begynder på noget?
Knus
Anmeld