Gik helt i sort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Sørens

Jeg måtte sygemelde mig d.12 dec, gik fuldstændig i sort over %baby og dumme pengeproblemer....nu føler jeg mig bare helt tom indeni ang vores 5. IUI D forsøg der ruger inde i mig lige nu! Kan slet slet ikke forestille mig at den skulle være der denne gang! Har nok mistet håbet lidt!

Andre der har oplevet dette, som kan give nogle trøstende ord?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Kris89

kender desværre ingenting til det, men ville ikke gå uden et kæmpe

her står den "heldigvis" stadig på økobaby, som efterhånden også er ved at miste modet over... men kan jo slet ikke måle sig med din situation.

Anmeld

21. december 2011

Sørens

Kris89 skriver:

kender desværre ingenting til det, men ville ikke gå uden et kæmpe

her står den "heldigvis" stadig på økobaby, som efterhånden også er ved at miste modet over... men kan jo slet ikke måle sig med din situation.

Tak...Vi startede også ud med at tro at vi kunne lave en økobaby, så det brugte vi et år på inden vi kom i behandling så jo forstår dig godt...det er heller ikke morsomt!

Held og lykke

Anmeld

21. december 2011

Kris89

i lige måde

nyd julen - stemingen hinanden og "glem" projektet så meget som muligt, (siger hende der ikke selv kan glemme)

det skal nok lykkedes.  på den ene eller anden måde

Anmeld

21. december 2011

Sørens

Kris89 skriver:

i lige måde

nyd julen - stemingen hinanden og "glem" projektet så meget som muligt, (siger hende der ikke selv kan glemme)

det skal nok lykkedes.  på den ene eller anden måde

Det har du ret i. Tak

Anmeld

21. december 2011

nielsen80

hej,

Ikke for at give falske forhåbninger, men jeg havde det fuldstændig ligesom dig med hensyn til behandling i sidste forsøg. Kunne slet ikke se, det kunne lykkes for os - printet af samme årsag ansøgning til adoption ud......Men det viste sig at det forsøg, hvor jeg havde det sådan, var faktisk det hvor jeg fik min første rigtige positive test.....Jeg krydser for, at noget lign. sker for dig.

Bare lige et spørgsmål, har I overvejet at gå videre til ivf på et tidspunkt? - tænker der er jo noget højere graviditetschancen der.

Anmeld

22. december 2011

Sørens

nielsen80 skriver:

hej,

Ikke for at give falske forhåbninger, men jeg havde det fuldstændig ligesom dig med hensyn til behandling i sidste forsøg. Kunne slet ikke se, det kunne lykkes for os - printet af samme årsag ansøgning til adoption ud......Men det viste sig at det forsøg, hvor jeg havde det sådan, var faktisk det hvor jeg fik min første rigtige positive test.....Jeg krydser for, at noget lign. sker for dig.

Bare lige et spørgsmål, har I overvejet at gå videre til ivf på et tidspunkt? - tænker der er jo noget højere graviditetschancen der.

Hej

Ja det kunne da bare være dejligt hvis det samme skete for os

Ja vi har snakket med klinikken og de synes vi skal prøve de der 7-8 gange inden vi går videre. Argumentet er at min krop reagerer helt som den skal på Pergotime og alt har været perfekt så.....men jo, får vi ikke resultat efter 8.forsøg så går vi videre med Ivf.

Tak for de krydsede fingre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.