Skal jeg tage hende til læge igen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. december 2011

birthee

Var til læge mandag med min lille datter på 8½ mdr... Jeg havde mistanke om astma, da storebror havde det som spæd... det viser sig at hun har undertryk i ørerne på begge ører, og lægen ordinerer iliadin næsedråber til hende, som hun skal have om aftenen for at lette trykket i ørerne... de er så udgået, får jeg at vide da jeg kommer på apoteket  jeg ringer til vagthavende læge, og han siger så jeg skal bruge saltvands-næsedråber til hende... det har vi dryppet hendes næse med 3 aftener herhjemme nu, men hun bliver bare så ked af det... jeg har lige lagt hende hen for 20 minutter siden, og hun har ikke nået at få noget at spise siden hun fik flaske kl 14, da hun blev så træt efter hun var ked af det... nu er der gået 3 aftener siden vi var til læge (mandag eftermiddag), og han sagde at hvis det ikke blev bedre, skulle jeg ringe igen, da der godt kan gå nogle dage før det bliver mellemørebetændelse...

Mit spørgsmål er så:

Skal jeg ringe imorgen, eller vente til fredag???

Knus fra hende, der nok hellere må gå tidligt i seng idag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

An&Jo

synes du skal ringe til lægen imorgen..

det kan sagtens have udviklet sig til mellemøresbetændelse, og det er en meget smertefuld affære for sådan nogle små børn..
min egen dreng er ørebarn nemlig..

hæv hovedenden i hendes seng ved at lægge nogle bøger under benene på den, det kan hjælpe en del på trykket i mellemøret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.