Julekugler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Christina.78 skriver:

Christina Korsgaard laver de smukkeste kugler..ikke kun julekugler..vi har bestilt to - en til dp som afskedsgave den var så flot og en til farmor og farfar til jul som julekugle..

hun er super dygtig og kan anbefales

hun har desværre lukket ned for bestilling men det er denne side du skal bruge

http://www.trendsales.dk/listings/christinakorsgaard-julekugler-glaskugler-julekugle-glaskugle/23936756?forum=516&road=my_items

du får lige billeder af vores kugler

Hold da op, de er flotte! Er der mon nogen derved, hvordan de bliver lavet? Om det er malet på,og om det mon er malet "i fri hånd"?

Synes bogstaver og mønster ser så fint og ensartet ud, at jeg har svært ved at forestille mig, at det er fri-håndstegnet - men det kunne da være fedt lige selv at lave sådan et par kugler til bedsteforældrene. Det er jo desværre lidt sent at bestille dem nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

TheLittleOne

Jeg vil anbefale Julerosen.dk de er mega flotte

Anmeld

23. december 2011

Christina.78

cmks2007 skriver:

Hold da op, de er flotte! Er der mon nogen derved, hvordan de bliver lavet? Om det er malet på,og om det mon er malet "i fri hånd"?

Synes bogstaver og mønster ser så fint og ensartet ud, at jeg har svært ved at forestille mig, at det er fri-håndstegnet - men det kunne da være fedt lige selv at lave sådan et par kugler til bedsteforældrene. Det er jo desværre lidt sent at bestille dem nu

Altså, jeg har nærstuderet vores kugler og tror rigtig meget på at de er håndmalet (hun er jo dygtig)..på den første, hun lavede til os, var navnet skrevet skævt, og det sendte hun billeder af og lavede derpå en ny til os..

du får lige billeder af vores igen - og har jo også skrevet personligt med hende så tror på ægte håndværk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2011

sabrina89

Christina.78 skriver:

Altså, jeg har nærstuderet vores kugler og tror rigtig meget på at de er håndmalet (hun er jo dygtig)..på den første, hun lavede til os, var navnet skrevet skævt, og det sendte hun billeder af og lavede derpå en ny til os..

du får lige billeder af vores igen - og har jo også skrevet personligt med hende så tror på ægte håndværk

Hold op hvor er det bare FLOT lavet. Jeg må være tidliger ude næste år så vi kan nå at få nogen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.