Meget mystisk.... 
Jeg gik i seng lidt over midnat i nat... Jeg slukker altid for fjernsynet 100% så det ikke står og bruger strøm om natten, så jeg slukker det altid på stikkontakten... Stikkontakten er helt om ved bagved fjernsynet så ingen kan komme til der omme andet end os når vi tænder og slukker...
Natten har været lang og mærkelig... Julie har ikke sovet særlig godt... Hver time efter jeg kom i seng, stillede hun sig op i sengen og sagde "Moaaaar, Allaaaaah op nu" hver time... Hvor vi sagde til hende at hun skulle ligge sig ned og sove da det stadig var nat og vi skulle sove noget mere... Der var ikke fuldmåne her... Så det har ikke været det...
Da kl. slog 03.00 vågnede A med et sæt og sagde "Skat, fjernsynet er kraft edeme tændt, hvad sker der?" Mig: "Jeg ved det ikke, sluk det og læg dig til at sove"....
Jeg havde dobbelt tjekket det inden jeg gik at seng at det var slukket på stikkontakten som altid.. Det var det også da jeg gik i seng i nat..
Hvordan pokker kan det blive tændt igen når der er slukket for det på kontakten!? Synes faktisk det er pænt uhyggeligt...
Hvad sker der i vores lejlighed!? Hmm...
Da kl. slog 04.00 stod Julie op i sengen igen og sagde "moaaaar, allaaaah op nu" Nej Julie du skal sove lidt endnu før du skal op...
Der vågnede Lina så og var pivfrisk og sulten, så op og lave en flaske til hende og give hende den...Kom i seng igen kl. 5.30 ca...
Mens jeg sidder og giver hende flaske, køre mine tanker rundt om hvordan pokker fjernsynet kan blive tændt når der er slukket på stikkontakten.... Bum bum...
Igen synes sq det er lidt creepy... 
Anmeld