En masse trælse tanker ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

Jeg kan anbefale Rapelling hvis du trænger til et rigtig godt adrenalinkick eller at danse! Det giver fantastiske vibrationer i kroppen og det er med til at føle sig ovenpå, frygtløs og super sej og dejlig

Har også tænkt på svømning, for der ligger en svømmehal lige i baghaven, og gravidsvømning er jo godt ! Og så kan man fortsætte med baby bagefter 

Men jeg skal helt klart til at tænke noget mere over mit selvværd, for det bliver nødt til at blive bedre før jeg kan slippe den skide jalusi for jeg tror det udspringer fra det. og jeg vil jo ikke være en skide træls og kontrollerende kæreste ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

Har også tænkt på svømning, for der ligger en svømmehal lige i baghaven, og gravidsvømning er jo godt ! Og så kan man fortsætte med baby bagefter 

Men jeg skal helt klart til at tænke noget mere over mit selvværd, for det bliver nødt til at blive bedre før jeg kan slippe den skide jalusi for jeg tror det udspringer fra det. og jeg vil jo ikke være en skide træls og kontrollerende kæreste ! 

Og i og med at du er gravid, så sætter det jo helt naturligt ekstra gang i alle de tanker vi render rundt og bøvler med, det kan være småting i dagligdagen men som bliver ekstra forstærket med hormoner. Tag eventuelt en snak med en læge og få henvisning til en psykolog. Eller tag kontakt til en psykolog selv, studierådgivning hvis du er på orlov fra studie eller igennem din arbejdsplads.. det er rart at have nogen ikke fordømmende til at sidde og snakke med og kan placere brikker hvor de hører hjemme og som kan give redskaber med hjem til forbedring af ens selvværd. For manglen på selvværd er vejen til dumme situationer. Og noget inderst inde, som trænger til et eftersyn og hvem ved, måske kan din kæreste godt lide din jalousi.. hvis den ikke er ekstrem giver den jo også ham en form for bekræftigelse i at du ikke har i sinde at miste ham.. og du elsker ham højt... ja jalousi er noget krydderet noget..

Anmeld

21. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har også tænkt de tanker, er jeg ikke god nok, jeg er tyk og grim fordi jeg er gravid, jeg har strækmærker alle steder. og oveni det hele så går jeg hjemme fordi jeg er sygemeldt og jeg keder mig ! og så er det tankerne flyer rundt  

Men mange gange siger jeg også til mig selv, at, der er jo nok en grund til at han kommer hjem til MIG hver dag, at han holder om MIG hver nat, at han siger han elsker MIG ! for jeg ved jo det passer, jeg er bare så træt af of skuffet over mig selv at jeg overhovedet kan finde på at tænke sådan om min fantastiske kæreste, som oven i købet har fællesøkonomi med mig selvom jeg er studerende og tjener nada  

Han vil mig jo gerne og derfor er jeg træt af de skide tanker, for det dræner bare en for energi  

tror jeg skal arbejde noget mere med mit selvværd! 

Nogle gange tager jeg mig selv i bevist at sige til ham, hvorfor tager du ikke i byen med vennerne og hygger dig, selvom jeg jo aller helst vil at han er hjemme ved mig, men jeg bilder mig selv ind at han bliver mere glad for mig når jeg giver slip på den måde 

Søde ven..du er hverken tyk eller grim..du er gravid, og så er man smuk..og han ser garanteret det i dig, som mange mænd ser, når en kvinde bærer et barn, nemlig en livgivende skabning, der er noget helt fantastisk..og..tro mig, mænd generelt har intet mod strækmærker..det er ikke det de ser, når de ser på deres kvinde. De ser deres barns mor.

Så op med hovedet...det er dig der giver livet, ikke mændene

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg snakkede med min kæreste om det igår, og fortalte ham, at jeg virkelig havde fået i chok og blev rigtig bange for at miste ham, det slog han fast med 10 tommer søm at jeg absolut ikke skulle være bange for  Så idag, har jeg slettet alt browserdata på vores computer så jeg er fri for at kunne rippe op i det, og så vil jeg lægge det bag mig og begynde at arbejde med min selvtillid, for jeg ER bare den bedste i verden for min kæreste ! 

Anmeld

22. december 2011

babymus77

Anonym skriver:

Jeg snakkede med min kæreste om det igår, og fortalte ham, at jeg virkelig havde fået i chok og blev rigtig bange for at miste ham, det slog han fast med 10 tommer søm at jeg absolut ikke skulle være bange for  Så idag, har jeg slettet alt browserdata på vores computer så jeg er fri for at kunne rippe op i det, og så vil jeg lægge det bag mig og begynde at arbejde med min selvtillid, for jeg ER bare den bedste i verden for min kæreste ! 

Kender godt hvordan du har det!!! Men husk du er den bedste af alle, og mor til hans kommende barn!! Vi gravide er så følsomme og tager ting så nært!!!! Så kan godt følge dig!!! Glædelig jul til dig og din kæreste;-) og til lille bebs i mavsen;-) knus Anne

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Kender godt hvordan du har det!!! Men husk du er den bedste af alle, og mor til hans kommende barn!! Vi gravide er så følsomme og tager ting så nært!!!! Så kan godt følge dig!!! Glædelig jul til dig og din kæreste;-) og til lille bebs i mavsen;-) knus Anne

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.