Anonym skriver:
Jeg har også tænkt de tanker, er jeg ikke god nok, jeg er tyk og grim fordi jeg er gravid, jeg har strækmærker alle steder. og oveni det hele så går jeg hjemme fordi jeg er sygemeldt og jeg keder mig ! og så er det tankerne flyer rundt
Men mange gange siger jeg også til mig selv, at, der er jo nok en grund til at han kommer hjem til MIG hver dag, at han holder om MIG hver nat, at han siger han elsker MIG ! for jeg ved jo det passer, jeg er bare så træt af of skuffet over mig selv at jeg overhovedet kan finde på at tænke sådan om min fantastiske kæreste, som oven i købet har fællesøkonomi med mig selvom jeg er studerende og tjener nada
Han vil mig jo gerne og derfor er jeg træt af de skide tanker, for det dræner bare en for energi
tror jeg skal arbejde noget mere med mit selvværd!
Nogle gange tager jeg mig selv i bevist at sige til ham, hvorfor tager du ikke i byen med vennerne og hygger dig, selvom jeg jo aller helst vil at han er hjemme ved mig, men jeg bilder mig selv ind at han bliver mere glad for mig når jeg giver slip på den måde 
Søde ven..du er hverken tyk eller grim..du er gravid, og så er man smuk..og han ser garanteret det i dig, som mange mænd ser, når en kvinde bærer et barn, nemlig en livgivende skabning, der er noget helt fantastisk..og..tro mig, mænd generelt har intet mod strækmærker..det er ikke det de ser, når de ser på deres kvinde. De ser deres barns mor.
Så op med hovedet...det er dig der giver livet, ikke mændene 

Anmeld