christina92 skriver:
ER du i fantastisk humør og vil ikke have det ødelagt så lad være med at læse videre for det her en bare en kæmpe omgang frustration som jeg simpelthen er nødt til at skal af med..
jeg smed p-pillerne idt i august ca, vi forsøgte 1. gang først i september, fik næste mens d. 29. sep, så forsøgte vi igen, næste mens d. 11 nov først. nu går jeg så og venter.. er jo enten gået meget over eller også skal mens først komme på fredag.
det jeg er frustreret over er at jeg aldrig har været opmærksom på at man skal smide p-pillerne i så god tid inden man ønsker at starter PB? min mor har sq altid sagt at jeg endelig ikke må smide dem før det er ok hvis jeg blvier gravid, for vi bliver gravide i min familie bare ved at tænke på det, og ja det er tilsyneladende også gældene for både bedstemor, mor og søster, GODT FOR DEM!!!!
Nu har jeg så forsøgt at søge lidt rundt da mange herinde har forslået ÆL test, så det tænker jeg at jeg vil, hvis mens kommer denne gang også, men der er jo så mange beregninger på netten til den slag, men hvorfor kan man ikke beregne det hvis cyklus er længere end 39 dage? og nu skriver en masse kloge mennesker at er den længere end det er det slet ikke sikkert man har ægløsning!
Jeg er ked af det og frustreret, det er gået så godt en sidste halvanden måned med ikke at tænke ret meget på PB, men nu vælter alt bare ned i hovedet på mig! JEG VIL BARE GERNE HAVE EN BABY!!
jeg føler så meget med dem der har prøvet længe at lave baby, for sådan som jeg har det bare efter 3. forsøg, så kan jeg slet ikke sætte mig ind i hvordan dem der har prøvet i et år eller længere.
Jeg håber julemanden kommer med babyer til os alle i år! Tak fordi du læste 
Hej.. Forstår dig udemærket..
Jeg smed p-pillerne i juni 2008. Første mens kom som den skulle, men så gik er 3 mdr. inden den kom igen uden graviditet.. Og derefter 6 mdr. inden den kom. Så tog til lægen, som sendte mig videre til gyn. på sygehuset, hvor jeg blev scannet. Det viste sig at jeg havde PCO. Så havde ikke ægløsning så ofte. Så de henviste mig til ferlitetsklinik, selvom vi ikke havde prøvet så længe.. Men inden jeg nåede at komme i behandlig (det trak ud med at starte op på det, da min lillesøster fik en masse blodpropper i hjernen, og jeg først skulle gen testes) blev jeg gravid på naturlig vis..
Og fødte en fantastisk søn d. 8 april 2010..
Nå det jeg ville sige var at du skal kontakte din læge, så du kan blive udersøgt om du har PCO, hvis den ikke snart bliver normal..
for at der snart er en baby til jer..
Rigtig god jul