Fantastisk at være sygeplejerske !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Livas mor

Hej søde damer

Må lige dele min glæde med jer. Har netop sat det sidste komma i min store BA-opgave, så den kan afleveres på fredag og der dermed er dømt kvalitetstid med lillepigen og resten af familien i juledagene.

Oveni det har jeg i disse krisetider fået tilbudt HELE 3 job som psykiatrisk sygeplejerske (drømmejobs).. Så står i det luksusdilemma at jeg kan vælge og vrage, og er bare så lykkelig over det hele flasker sig

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

132319

Hehe, ja hvis man gider psykiatrien er der arbejde nok..

Jeg vil heller undvære og går nu som ledig på 2. år (dog med 15 måneders sygdom/barsel) så jeg er bestemt ikke glad for at jeg valgte dén uddannelse

Anmeld

21. december 2011

lljj

TILLYKKE.... og bare det var mig

Vi skal først aflevere BA d. 3 januar... Men så vi sku snart nurcer!!!

Må være dejligt at have jobbet ved hånden.. Jeg har lige en barsel der skal overståes, så må vi håbe, der ikke går for længe inden jeg kommer i gang igen...

Held og lykke med det hele..

Anmeld

21. december 2011

Hvem?

Livas mor skriver:

Hej søde damer

Må lige dele min glæde med jer. Har netop sat det sidste komma i min store BA-opgave, så den kan afleveres på fredag og der dermed er dømt kvalitetstid med lillepigen og resten af familien i juledagene.

Oveni det har jeg i disse krisetider fået tilbudt HELE 3 job som psykiatrisk sygeplejerske (drømmejobs).. Så står i det luksusdilemma at jeg kan vælge og vrage, og er bare så lykkelig over det hele flasker sig

Knus Rikke

Tillykke, og fantastisk - og Psyk. er da skiiiiide spændende

Endnu engang stort tillykke og herlig jul til jer

Anmeld

21. december 2011

Livas mor

132319 skriver:

Hehe, ja hvis man gider psykiatrien er der arbejde nok..

Jeg vil heller undvære og går nu som ledig på 2. år (dog med 15 måneders sygdom/barsel) så jeg er bestemt ikke glad for at jeg valgte dén uddannelse

Jeg kunne slet ikke forestille mig andet end psykiatrien.. Det er her jeg føler mig hjemme og føler jeg kan udrette en forskel. Men det er stadigvæk svært at komme i betragtning, da de foretrækker folk med erfaring..

Anmeld

21. december 2011

Livas mor

lljj skriver:

TILLYKKE.... og bare det var mig

Vi skal først aflevere BA d. 3 januar... Men så vi sku snart nurcer!!!

Må være dejligt at have jobbet ved hånden.. Jeg har lige en barsel der skal overståes, så må vi håbe, der ikke går for længe inden jeg kommer i gang igen...

Held og lykke med det hele..

Godt planlagt at blive færdig lige før du skal føde

Ja det motivere en til at blive færdig, da man kan se frem til at komme i gang med det man har studeret til så længe.

Anmeld

21. december 2011

Hasselnødden

Livas mor skriver:

Hej søde damer

Knus Rikke

Hjertevarmt og kæmpe tillykke! Hvor er det bare super dejligt for dig. Har desværre ikke sat det sidste punktum i min BA endnu, men håber den er klar til aflevering d. 13 januar på min søns 2 års fødselsdag  så julen bliver en blandet landhandel i år.

Anmeld

21. december 2011

Livas mor

Hasselnødden skriver:

Hjertevarmt og kæmpe tillykke! Hvor er det bare super dejligt for dig. Har desværre ikke sat det sidste punktum i min BA endnu, men håber den er klar til aflevering d. 13 januar på min søns 2 års fødselsdag  så julen bliver en blandet landhandel i år.

Men så kan du heldigvis nyde hans fødselsdag i ro og mag.. Jeg har også knoklet meget hårdt for at få den afleveret. Livas dagpleje har lukket mellem jul og nytår, så vidste jeg alligevel ikke fik lavet noget i den periode og bare ville blive fyldt med dårlig samvittighed, hver gang jeg kiggede på den.

Så lige to søvnløse nætter mere, så er den ude af verden og gider først tænke på det mundtlige forsvar i det nye år

Mange tak, er simpelthen også så glad og glæder mig sådan til at starte på mit nye arbejde. Mange gange held og lykke med resten af opgaven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.