Opsigelse af lejlighed. ved i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Orkide86

Jeg har muligvis fundet noget andet at bo i som jeg ville kunne flytte ind i med det samme, Men jeg har 3 måneders opsigelse af lejligheden her. Tror i man ville kunne få lov til at få en hurtigere opsigelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Kamilla-m

Mirjam123 skriver:

Jeg har muligvis fundet noget andet at bo i som jeg ville kunne flytte ind i med det samme, Men jeg har 3 måneders opsigelse af lejligheden her. Tror i man ville kunne få lov til at få en hurtigere opsigelse?

ja vis den lejlighed du har nu bliver lejet ud før de tre mdr

Anmeld

21. december 2011

samantha1986

Mirjam123 skriver:

Altså udlejer er forpligtet til at finde en lejer så hurtig som muligt, men det er ikke sikkert at der findes en inden du flytter og så skal du betale de måneders husleje frem til den er opsagt. Nogen går med til at trække det fra indskud.

Da vi flyttede var vi ude halv anden måned før vi skulle. men vores udlejer var meget sløv og sagde nej til alle der så den, så desværre nåede vi ikke at komme af med den.

Anmeld

21. december 2011

Orkide86

MortilMogL skriver:

ja vis den lejlighed du har nu bliver lejet ud før de tre mdr

Okay tak, var os det jeg havde regnet med at det ville være sådan.

Anmeld

21. december 2011

WHT

Dejligt med noget nyt at bo i, dog ikke sjovt at risikere at stå med 2 x husleje.

Du skal betale de 3 mdr, medmindre udlejer kan få udlejet før "dine" 3 mdr er udløbet....
Så hvis du tror den kan blive udlejet hurtigt, så synes jeg du skal tage chancen.

Vær glad for at du ikke, som min kæreste og jeg, skal sælge lejlighed i denne tid, det er meget sværere
Held og lykke med valget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.