Har brug for en masse babystøv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Jannieb

Hej Alle.

Nu opretter jeg en tråd herinde i håb om lidt babystøv fra jer andre 

Vi har prøvet at blive gravide i ca. 5 måneder, og denne månede har vi brugt ÆL-test. Så jeg håber der er nogle der vil krydse fingre for os. Min mens skulle (helst ikke) komme d. 27 Dec. 

Har haft ømme bryster i over en uge nu. Plejer kun at have ømme bryster i ca. 1 døgn. Kan det være et tegn på noget positivt?

Knus til jer alle & Glædelig Jul 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

HeidiØ

Håberpåbaby skriver:

Hej Alle.

Nu opretter jeg en tråd herinde i håb om lidt babystøv fra jer andre 

Vi har prøvet at blive gravide i ca. 5 måneder, og denne månede har vi brugt ÆL-test. Så jeg håber der er nogle der vil krydse fingre for os. Min mens skulle (helst ikke) komme d. 27 Dec. 

Har haft ømme bryster i over en uge nu. Plejer kun at have ømme bryster i ca. 1 døgn. Kan det være et tegn på noget positivt?

Knus til jer alle & Glædelig Jul 

Jeg  alt hvad jeg har...!! Og sender en masse støv afsted. Tør ikke gisne om noget, men ømme bryster er jo et fint tegn - jeg havde slet ingen tegn selv, så selvom der er noget eller ej, så er chancen der

Anmeld

21. december 2011

Jannieb

HeidiØ skriver:

Jeg  alt hvad jeg har...!! Og sender en masse støv afsted. Tør ikke gisne om noget, men ømme bryster er jo et fint tegn - jeg havde slet ingen tegn selv, så selvom der er noget eller ej, så er chancen der

Mange tak 

Jaa, jeg må jo bare vente og se. Det er bare næsten ikke til at holde ud med den ventetid 

Anmeld

21. december 2011

HeidiØ

Håberpåbaby skriver:

Mange tak 

Jaa, jeg må jo bare vente og se. Det er bare næsten ikke til at holde ud med den ventetid 

Ej DET kan jeg godt forstå, hvis man så brændende ønsker det!!!

Anmeld

21. december 2011

Jannieb

HeidiØ skriver:

Ej DET kan jeg godt forstå, hvis man så brændende ønsker det!!!

Og det gør vi!

Min forlovede bliver 29 her til Marts, så det er jo ved at være tiden, nu når vi gerne vil have 2-3 guldklumper

Anmeld

21. december 2011

HeidiØ

Håberpåbaby skriver:

Og det gør vi!

Min forlovede bliver 29 her til Marts, så det er jo ved at være tiden, nu når vi gerne vil have 2-3 guldklumper

Ja hehe det var præcis det samme her, hvor min blev 30 i marts i år .. hehe! Tiden render ud

for evt september baby .. som min!

Anmeld

21. december 2011

Jannieb

21. december 2011

Jannieb

HeidiØ skriver:

Ja hehe det var præcis det samme her, hvor min blev 30 i marts i år .. hehe! Tiden render ud

for evt september baby .. som min!

Mange tak 

Anmeld

21. december 2011

CamillaValby

Jeg en masse for at du får de to streger.

Det er svært at sige da psyken også kan spille meget ind. Og det måske er en smule tidligt du ville kunne mærke det.

Men for at du den 27 kan skrive at du har de to streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.