Hjælp til facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Janni.

Hey piger.

Jeg har fået klikket ja til den nye fancy tidslinie på facebook, men er træt af den. Nogen der ved hvordan jeg fjerner skidtet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Laura.

Janni. skriver:

Hey piger.

Jeg har fået klikket ja til den nye fancy tidslinie på facebook, men er træt af den. Nogen der ved hvordan jeg fjerner skidtet 

Jeg tror ikke at du kan fjerne den igen og hvis man kan, kan det ikke betale sig da ALLE får den lige efter jul...

Anmeld

21. december 2011

Janni.

Laura. skriver:

Jeg tror ikke at du kan fjerne den igen og hvis man kan, kan det ikke betale sig da ALLE får den lige efter jul...

Ih så må jeg jo vænne mig til skidtet  Man er vel altid utilfreds når de laver om på facebook. 

Tak for dit svar.

Anmeld

21. december 2011

Laura.

Janni. skriver:

Ih så må jeg jo vænne mig til skidtet  Man er vel altid utilfreds når de laver om på facebook. 

Tak for dit svar.

Heh... ja, det er altid træls når de laver det om, men for en gangs skyld kan jeg godt li` tidslinien.. Du skal nok hurtigt vænne dig til den..
Jeg læste et sted at hvis man får den før andre, kan man gå ind og slette de indlæg, billeder osv. som du eller andre har postet på din væg... synes dog det lyder lidt underligt, hvis dette ikke kan lade sig gøre senere hen...

Anmeld

21. december 2011

Janni.

Laura. skriver:

Heh... ja, det er altid træls når de laver det om, men for en gangs skyld kan jeg godt li` tidslinien.. Du skal nok hurtigt vænne dig til den..
Jeg læste et sted at hvis man får den før andre, kan man gå ind og slette de indlæg, billeder osv. som du eller andre har postet på din væg... synes dog det lyder lidt underligt, hvis dette ikke kan lade sig gøre senere hen...

Jeps skal nok vænne mig til den. Den ser bare lidt uoverskuelig ud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.